A Magyar Holokauszt-2014 Emlékbizottság részére


Vendég

/ #104 Re: Re:

2013-01-26 15:30

#83: Pozsonyi csata_907 - Re:

Tisztelt Apáthy Úr!


> Hol van benne szó azokról a személyekről, akiket a 28-as hozzászóló említ?
> Hol van benne szó a cigénykérdésről (ki lehet mondani, nem kell körülírni)?
Sehol. Én egy példának írtam a 28. hozzászólóhoz hasonlóan, s akkor én is leírom még egyszer: míg mi az elődeink bűneiért hárítjuk a felelősséget "nem is éltem akkor" felkiáltással, addig más ügyekben egy gyilkost egy egész nemzetiséggel azonosítunk, 56 bűneiért pedig a mai szocikat ekézzük, mint jogutódot.
Félreértés ne essék, nem védem ferit, 2006-ban hónapokat töltöttem az utcán a MOSTANI aljasságai ellen tiltakozva önökkel együtt. Csak gondoltam szólok, hogy ez szerintem kettős mérce.

> Önnek is jelzem: A petíció arról szól, ami benne le van írva, vagyis:
> Ön, én, mások bűnösök-e a zsidó deportálásban?
> Igen - bűnhődjön! Nem - mi közöm hozzá olyanszinten,
> hogy bocsánatot kérjek, fizessek kárpótlást?
> Ön vagy az ön rokonsága, hozzátartozói személyesen érintettek
> a '44-es deportálásban?
Akkor én is leírom még egyszer ezt is: mi vagyunk a magyar állam jogutódja, és őseink - az öné és az enyémek, pl. a nagyapám, akiből sosem tudtam kicsikarni egy valódi választ a kérdésben, hogy szerinte mi vezetett ide - egyetlen szóval sem tiltakoztak a diszkriminatív törvények ellen. A hallgatásban személyesen érintettek voltak mindannyian.
http://infovilag.hu/hir-22501-quot_amikor_ertem_jottek_mar_senki_sem_m.html
A kárvallott pedig kitől kérje a kárpótlását, ha nem a mindenkori államtól. Tőlem személyesen nem kérte egyikük sem. De ha az államtól kéri és én ezt úgy aposztrofálom, hogy én fizetem a kárpótlást - hisz mi vagyunk az állam, ezt a mi zsebünkből veszik ki - akkor a másik oldalról nem mondhatom, hogy az elkövetett bűn tekintetében viszont nincs közöm az állam akkor elkövetett bűnéért.

> Jézus meggyilkolásáról mi a véleménye?
:)))
Idézem a néhány bekezdéssel fennebb írt mondatait:
"nem akarja elfogadni, hogy őt, szüleit, rokonait bárki is olyanokkal vádolja meg, amit soha el nem követtek és az ő nevében is esdekeljen" - s emlékeztetnék az általam írt kettős mércére. Amúgy a mai zsidók sem állami, sem döntéshozói értelemben nem tekinthetők az ottani "bűnösök" jogutódának.
Vallásunk, s a ma létező keresztény egyházak amúgy is azt tanítják a bibliaértelmezésekben hogy ezt nem lehet "zsidó-bűn"-ként számon tartani. Igen hiteles keresztények emelnek szót ezért. De ha még vallanám is a zsidók kollektív bűnét Jézusért... nos akkor sem - sőt a kettős mércét elutasítva még inkább nem - gondolnám, hogy joggal háríthatom nemzetem múltját.

> ...nép előtt, melynek a magyarsághoz fűződő
> viszonya finoman szólva is megkérdőjelezhető! Nem így látja?
Nem. Nem sok emberről tudom, hogy zsidó, vagy nem, de akiről esetleg igen annak semmi ilyen megkérdőjelezhető megnyilvánulásával nem találkoztam. Egyáltalán: a politikusainkon kívül nem tudok felsorolni nemzetellenes cselekedeteket.

> Miért kell történy arról, hogy valami így és így történt?!
> Mivel a "győztesek írják a történelmet! Ön ezzel egyetért?
Nem. De azzal sem, hogy történelmi tényeket, szemtanúk beszámolóit, a saját nagyanyám emlékeit az elhurcolt osztálytársairól megkérdőjelezzünk. Nem vagyok történész, pontosságokat nem tudok, de sejtem, hogy az igazság valahol a kettő közt van.

> Nem gondolja, hogy a legyőzöttek cselekedeteinek is volt mozgatórugója,
> amit fel lehet és fel kell tárni az utókor számára,
> hogy a megtörtént dolgokat objektíven megítélhesse?
De, ebben történetesen egyetértünk. Azonban éppen ezért azt gondolom, hogy a maga módján mindenki írja azt a történelmet, mindenki szépít a maga szerepén. Ajánlom a Doni tükör c. filmet.

> A szovjet megszállásról mi a véleménye?
nem értem, hogy kerül ez ide.

> Arról, hogy egy magyarországi zsidó szervezet vezetője áldást kér
> a Magyarországot letaroló, magyar asszonyok tömegét meggyalázó szovjetekre, mi a véleménye?
A "szeresd az ellenségedet" törvényét minden vallás erénynek tekinti, s sokadmagammal hiteles szent embernek tekintek mindenkit, aki képes megbocsátásra és a bűnösökre való áldás őszinte gyakorlására. János Pál pápa áldást kért merénylőjére és az áldás meg is fogant. A konkrét esetről nem tudok, így nem tudhatom, hogy milyen célzattal, milyen körülmények közt történt, de nem gondolom, hogy haragudnom kellene érte.

> Arról, hogy ugyanaz a zsidó Magyarországon egyszer magyarnak mondja magát
> (vagyis neki minden közjog ugyanúgy jár, mint az ország nevét adó nemzetnek)
> egyszer pedig zsidó, ha a talmudról van szó, mi a véleménye?
Ha a talmudról van szó, az a vallásával kapcsolatos. Ha a közjog, az az állampolgársággal. A kettőnek semmi köze egymáshoz. Nekem egy krsna-hívő is magyar, de egy jó katolikus is lehet idegenszívű. Mert gondolom erre gondolt a példájában.

> Én és sokan mások is úgy látjuk, hogy a magyarságot, az emberiség egyik legősibb,
> legnagyszerűbb népét végleg el akarják törölni a föld színéről.
Én nem így látom. Ezer éve itt élünk és sem tatár, sem török, sem osztrák, sem szovjet, nem tudott minket eltörölni. A globalistáknak sem fog sikerülni.

> vajh' kik állnak mögötte, ezt sem árt tisztázni:
Ez pedig... no mindegy

> 2./ fizikailag írtják népünket a rájuk szabadított /
> szaporított gyilkosokkal, akik mögött jogi védőhálót építenek ki
Ilyenről nem tudok, de ha jól sejtem, hogy mire gondol, arról éppen ön állította, hogy a peticiónak köze sincs hozzá!

> Emellett még folyik egy igen undorító provokáció, gyalázkodás is a magyarok ellen
> az u.n. publiciszták és értelmiség egy része részéről,
Ebben a mondatban csak az alanyt kell kicserélje és máris használhatja az ön által emlegetett "ellenoldal" is.


> valamint a magyar történelem és néphagyomány értékei elleni becstelen támadások
> (pl. az emberiség egyik -ha nem a- legrégebbi írásos rendszere, a rovásírással
> készült helységnév tábláink ellen, történelmi szobraink, keresztény kegyhelyek meggyalázása.
Nem a helységnévtáblák, hanem az azt favorizálók más megnyilvánulásai ellen. Kegyhelyeket pedig mindkét oldal primitívjei gyaláznak. Zsidótemetőt egyébként gyakrabban.
Amúgy használom a rovásírást - de azt is tudom, hogy BÁRMIT le lehet írni vele, pl. azt is, hogy a sokszínűség szép - és a trikolórt is, sőt fontos történelmi zászlónak tekintem az árpádsávot, csak én nem felvonulásra és az éppen jelen petícióban vitatott korszakkal való riogatásra használom.