DIGI csapnivaló


Vendég

/ #12

2016-08-23 18:37

Tisztelt Hölgyek és Urak! Azért írom alá ezt a petíciót,mert egy nevetséges társulattal vagyok(vagyunk)szerződésben! Az igen tisztelt Digi kft. ügyfélszolgáltán is jeleztem ezt a fajta problémát,melyet önök is írásban is rögzítettek. Az ügyfélszolgálatos hölgy javaslata az volt,hogy béreljek tőlük egy digi modult(kártya)mellyel elhárul a hiba. Ezzel egy ideig nem is volt gond,de a hiba (kép szétesés,hang torzulás)újra kijött. A hibát múlt hét szerdán bejelentettem feléjük,melyre csütörtökön sms-ben reagáltak,hogy a hibát elhárították. Este bekapcsoltam a tv-t de a hiba még mindíg fennállt. Csütörtökön újra bejelentettem a hibát,melyre (2*-i) hívásomra is az volt a reakció,hogy egész Tököl érintve van a hibával,illetve az operátor még meg is jegyezte,hogy a rendszert csak "bérlik"!!!!! Türelmet és megértést kér! Lehet nekik írni,hogy kompenzálják a kieső időszakot,de(ezt nem mondta ki)kicsi esély van arra,hogy az ember visszakapjon tőlük valamit. Abba lehet kapaszkodni,hogy (ez le van írva a honlapjukon) 72 órán bellül letudják a hiba/hibák javítását. Bízva abban,hogy ez a petíció megteszi a hatását,maradok tisztelettel: Forgács Krisztián Tököli lakos