Kérvény a UPC-nek a 29-es körzet felújításával kapcsolatban

koviubi

/ #64 UPC POCSÉK

2014-05-26 07:27

Én hetente-kéthetente kihívom őket. A telefon hívás alkalmával kifejezem örömemet, hogy hangrögzítésre kerül a beszélgetés és jelzem, hogy ez már a pofátlanság teteje, hogy kétszer annyit fizetek, mint Budapesten és fele olyan minősége sincs a szolgáltatásnak. Kiküldik a kollégát, aki babrál 10 percet, közli, hogy most jó, majd távozik. Megerősíti, hogy eszük ágában sincs itt a környékben fejleszteni, ez csak egy teher nekik, és meg akarnak szabadulni ettől a körzettől. Egyébként ezt a telefonos ügyintézők is hasonlóan fejezik ki. Két nap múlva ugyan olyan pocsék a szolgáltatás, ezért újra kihívom őket. De én ráérek, ezért újra és újra kihívom, újra és újra elmondom a véleményem a szolgáltatás minőségéről és áráról, hátha... Lehet, ha karbantartás költsége már sokkal magasabb lesz (tehát kellően sokan kihívjuk őket mindenféle apró hülyeségért), akkor elgondolkoznak a befektetésen is.