Kérvény a UPC-nek a 29-es körzet felújításával kapcsolatban

logodi

/ #59 UPC

2014-01-24 09:29

Nekünk is a UPC volt a szolgáltatónk a 29-es körzetben. A TV-ben láttunk egy akciós hirdetést, és szerettük volna azt kérni. Telefonos érdeklődésemre nagyon segítőkészek voltak mindaddig, amíg ki nem derült, hogy a 29-es körzetből telefonálok. Akkor közölték, hogy kérem oda ez az akció nem vonatkozik. Kiderült, hogy ide semmilyen akció sem vonatkozik. Írásban kértem, hogy árulják el, miért ilyen mostoha gyerek a 29-es körzet. A válasz lehangoló volt. Nincs pénzük fejlesztésre, és előreláthatólag még évekig nem is lesz.
A mi olvasatunkban ez azt jelentette, hogy sok ember fizet a drága és rossz netért, akkor minek költsenek rá egyetlen fillért is?! Így a válasz e-mail megérkezésétől számítva 24 órán belül szolgáltatót váltottunk, és 4 nap múlva lemondtuk a UPC-t, ahol kezdetektől fogva előfizetők voltunk, nemcsak netre, hanem TV-re és telefonra is.
Véleményem szerint, ha az előfizetők legalább 40%-a lemondaná az előfizetést, az hathatós érv lenne a fejlesztés mellett.