Az Oktatói Hálózat petíciója

Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével

Ez a(z) Az Oktatói Hálózat petíciója petíció automatikusan generált fórumtémája


Vendég

#101

2015-12-03 14:39

Én is hosszú időt töltöttem a Felsőoktatásban, és egyetértek vele.

Vendég

#102

2015-12-03 15:52

Rózsáné Kovács Anna

Vendég

#103

2015-12-03 16:12

Teljesen egyetértek a petíció tartalmával.

Vendég

#104

2015-12-03 16:22

Teljes mértékben egyetértek a petíció tartalmával. Közösen kell kiállni az érdekeinkért!

Vendég

#105

2015-12-03 16:43

A 2008-as béremelésből Miskolcon nem láttunk semmit.

Dr. Süttő Szilárd
egyetemi docens
ME BTK Történettudományi Intézet
nemjo

#106 MIért?

2015-12-03 17:00

Egyetemi tanár vagyok, aktív pályám vége felé járok. A fizetésemből megélek, nem hasonlítgatom a nyugati professzorok vagy a magyar focisták jövedelmeihez a magamét. Bérpótlékom is rendszeres: fiatalabb kollégáim, egykori és mai tanítványaim megbecsülése, tisztelete. Önmagam miatt nem írogatok petíciókat. Az itteni fő téma, a fiatal egyetemi oktatói kör és a nem oktató kollégák elfogadhatatlan, esetenként már megnyomorítóan alacsony fizetése elleni tiltakozás azonban legalább egy aláírás ideéig belefér a drága időmbe. Hosszabb értekezés a hazai (felső)oktatás aktuális gondjairól nem e fórum műfaja, nem is kezdek bele, sokan, sok elemét világosan leírták itt és másutt is. A jövöjét kockáztatja az ország, ha - sok egyéb orvoslandó gond közepette is - a "tudástermelés" perifériára szorul. Ebbe nem szabad belenyugodni!

George

#107 Re:

2015-12-03 18:46

#7: Csaba -  

 Csaba,