Petíció a Magyar Pedagógus Kar létrehozásának megakadályozásáért

Quoted post

A kibicnek semmi sem drága

#26 Re:

2013-05-20 11:31

Kedves kilogram! Azért káros,mert már a birkatürelmünk határán vagyunk!!! A pedagógusok hozzáértése rendszeresen meg van kérdőjelezve. Ha valóban megkérdőjelezhető a pedagógusok munkája illetve diplomája, akkor vajon nem a tanárképzésben keresendő a hiba? Rohadtul (így, szó szerint!) elegünk van már abból, hogy minden jöttment minket kritizál anélkül hogy egy napot tanított volna, tanácsot ad, kötelez és azt sosem kérdezi meg tőlünk, tőlünk akik aktívan tanítanak, hogy vajon mivel segíthetnék a munkánkat a gyakorlatban, ahol a politikusok és a kormányok egész eddigi elhibázott intézkedéseinek az hozadéka megmutatkozik. Sajnos a pedagógusok ezeket eszköz híján nem tudják megoldani, de olyan egyszerű a mindenkori regnáló politikusok értékvesztést okozó tevékenységének a eredményét a pedagógusok nyakába önteni, hogy oldják ők meg. És ha nem tudják, akkor nyilvánítsuk őket alkalmatlannak.

Válaszok


Vendég

#27 Re: Re:

2013-05-20 11:35:52


Vendég

#28 Re: Re:

2013-05-20 12:49:02

#26: A kibicnek semmi sem drága - Re:

Nagyon egyetértek a kibicnek semmi sem drága hozzászólással! Elvégre többünknek 10-20-30 éves gyakorlata van, 2-3 diplomája, egy csomó továbbképzése, és eddig birkatürelme, illetve olyan kreativitása, hogy eddig minden hülyeséget sikerült áthidalnunk, hogy az iskolában menjen a munka. Mást sem csinálunk mostanában, csak az új rendszer hibáit igyekszünk mindennap orvosolni és túlélni. Mégis mi vagyunk az alkalmatlanok?????


Vendég

#30

2013-05-20 18:28:25

#26: A kibicnek semmi sem drága - Re:

Kedves "Kibicnek semmi sem drága"! Azt  nem állítottam, hogy a pedagőgusok munkája általában megkérdőjelezhető. Azt állítom, hogy az anyagi megbecsültség hiánya miatt kontraszelekció zajlik, és egyéb okokból (valóban, a tanárképzés elégtelensége, valamint a továbbképzés és a minőségbiztosítás hiányosságai miatt) sem várható el az a szakmától, ami egyébként elvárható lenne. Ezért legkevésbé maguk a pedagógusok felelősek. Tapasztatból tudom, hogy a tanítás hosszú távon rendkívüli módon igénybe veszi, sőt torzítani is képes a személyiséget, ha annak nincs módja a megújulásra. Ezért szerintem a fizetések drasztikus emelésére, a szakmai  fejlődés biztosítására és ellenőrzésére  egyszerre volna szükség, hogy újra rang legyen pedagógusnak lenni. Úgy gondolom, ebből a szempontból kellene minden kormányzati lépést értékelni és vitatni, noha sok jót én sem nézek ki a "kar" ötletéből. Viszont lássuk be, a szakszervezetek a minőségellenőrzésben per deifinitionem nem olyan  evidens módon  érdekeltek, mit a fizetésemelésben.