Tiltakozás az újbudai zöldterületek kiárusítása ellen!

Hozzászólások

#206

sok zöld terület kell

Dénesné Virágh (Budapest, 2021-05-03)

#209

Túl sok pénz megy el az önkormányzati dolgozók jutalmazására!!! ELÉG VOLT! Nem ezt igérték, hogy eladják az iskolaudvart. Ez a banda rosszabb mint a Fidesz.

Zoltán Miklós (Budapest, 2021-05-03)

#216

Már így is túlzsúfolt lett Újbuda ezen környéke.

András Kárász (Budapest, 2021-05-03)

#217

Felháborító ami ebben (xi.) kerületben folyik. Becsapva érzem magam kerületi lakosként. Már megint sikerült gátlástalan, pénzéhes embereket megválasztani a kerületet élére?

Ilona Szemere (Budapest, 2021-05-03)

#219

Aláírom, mert 30 évet éltem Újbudán, 8 évet jártam a Bocskaiba, és mélységesen felháborítónak találom, hogy az iskolám udvarából ócska haszonszerzés miatt egy beépített terület legyen, amiből csak a polgármester és az építési vállalkozó húz hasznot.
Sic transit gloria mundi

Gábor Kárpáti (Felsőörs, 2021-05-03)

#221

Itt lakom.

Karacsi Hunor (Budapest, 2021-05-03)

#223

FOntos a zöld területek megőrzése!

Eva Szabone Darabos (Tököl, 2021-05-03)

#227

A volt iskolám, a Bocskai István Általános Iskola udvarát (is) el akarják adni. Döbbenetes és felháborító!

Szuhay-Havas Marianna (Budapest, XI., 2021-05-03)

#228

Elég volt! Eddig, és ne tovább!

Hunyadi Tibor (Budapest, 2021-05-03)

#232

1964 óta XI. kerületi lakosként, nyugdíjas tanárként felháborítónak tartom ezt a közösség elleni támadást!

Dorogi Géza (Budapest, 2021-05-03)

#241

„nekik beton, nekünk zöld”

Dávid Derzsenyi (Budapest, 2021-05-03)

#245

Mert itt tanultam és pont az volt a varázslatos benne, hogy sok volt a zöld felület, az udvar. Eladása csökkentené a játékos pihenés és az összkép hatását.

Dániel Pintér (Budapest, 2021-05-03)

#247

Aláírom, mert arcatlan hazudozás eredmenyeképpen a kerület lakói folyamatosan hülyének vannak nézve!
A polgármester a kerület ellen dolgozik, semmilyen érdemi javulás önkormányzati részről nincsen, a fejlesztések, melyek a kerületben történnek, magánvagyonból és állami támogtásból valósul meg!
Az, hogy gyermekek fejlődését szolgáló zöldfelületen megint egy semmitmondó apartmanház, vagy éppen valami kiüresedésre ítélt irodaház valósuljon meg, kontrából kitömve valamelyik pöffeszkedő zsebét, hallatlan, erkölcstelen és, etikátlan és mélységesen elítélendő!!!

Száraz János (Budapest, 2021-05-03)

#264

Aláírom mert 1977 óta vagyok kerületi lakos és nem vagyok hajlandó elköltözni azert mert a politika ellenünk tesz.

Suskóné Veréb Anikó (Budapest, 2021-05-03)

#269

Abnormális, és saját jólétünk, élhető környezetünk ellen hat, hogy a zöld területek arányát pont csökkentik, a helyett, hogy azt növelnék, ahogy azt teszi minden normális, modern, fejlődő főváros/nagyváros Európában, ld. Bécs, Párizs etc.
Ja, hogy aki hozta ezt a favágós-telekeladós rendelkezést, az nem modern és nem európai gondolkodású?
Óriásit csalódtam/csalódtunk önben László Imre, nem gondoltunk, hogy
- a korábbi Szent Imre Kórház főigazgatója,
- majd a progresszív, haladó eszmeiségű LMP, a Párbeszéd Magyarországért és a Momentum Mozgalom közös jelöltje, akit polgármesterünknek választottunk KÉPES ILYENRE!!!
NEM EZÉRT VÁLASZTOTTUK MEG!

- Mert aki a 6-14 éves gyerekektől - akik még rengeteget játszanának kint az udvaron, félig zöld környezetben - képes lenne elvenni a megmaradt kis zöld szigetet az iskola körül (valljuk be, a Bocskai út amúgy se segít az óriási füstös autó forgalommal és az iszonyú zajterheléssel), az nem méltó arra, hogy tovább a polgármesterünk legyen, és az érdekeinket képviselje!
- Hogy merészeli elvenni gyerekeinktől a zöldet?
- Hogy juthat egyáltalán ilyen az eszébe???

Épületeket nem szoktak megépülésük után elbontani, pláne nem tudják a 20-120 éves fákat visszaültetni, ha netán belátná később egy jobb pillanatában, hogy tévedett!
Nem gondoltam, hogy ön is csak egy a sok közül!

Albérletben lakunk a két kislányommal és feleségemmel most már közel 1 évtizede a kerületben, mégse kívánjuk, hogy ezeken a helyeken lakóház vagy pláne irodaház épüljön, mert:
1. zöld ligetekre és tisztább, élhetőbb környezetre van szüksége az újbudaiaknak (és szinte minden embernek egyébként a jelen állapotokhoz képest);
2. csendesebb, légiesebb, vidámabb környezetre, és a beton az nem az ugye.
3. Hogy juthat egyáltalán eszébe, hogy egy zöld, klasszikus lakókörnyezetbe, ahol emberek laknak, BUMM..., beépítünk (Ulászló u.(vagy akár a másik)) egy irodaházat???
Már önnek is elvette az eszét a pénz és a hatalom, most, hogy polgármesterré TETTÜK, és hirtelen már nem is a mi érdekeinket képviseli??? Ugye nem akar olyanná válni, mint országunk vezetője, akit utál a kerület, és szinte egész Budapest, de az ország többsége is?
4. Az újabb megépült lakóingatlan sem az átlagos jövedelmű magyarok, pláne nem a családok életét fogja jobbá tenni, hanem az eleve gazdagokét még gazdagabbá (ez azt gondolom, elég könnyen belátható, ingatlan kiadások etc., és aki mást mond, az hazudik). Mint ahogy gyerekeink megszületésekor sem kaptunk semmi támogatást a XI. ker. Önk-tól, annak ellenére nem, hogy évek óta a feleségemmel a kerületben dolgoztunk már, mikor gyerekeim megszülettek a Szent Imrében, én itt is születtem, és amúgy sem kevés iparűzési adót fizettek utánunk a cégek a XI. ker-nek, mégis azt mondták az Önk.-on “nagyon kedvesen”, hogy mivel nincs állandó bejelentett lakcímünk a kerületben, ezért nem kapunk életkezdési támogatást.
- Értem, tehát az nem kap ilyet, akinek nincs pénze a kerületben lakást venni, még akkor sem, ha lényegében a kerületnek termeli a pénzt, hanem az kap, akinek van legalább 60 000 000 forintja, hogy vegyen itt egy lakást, vagy éppen örökölt itt egyet.
Logikus.
Ja nem.
Mind a napig nagyon rosszul esik ez a momentum, és nagyon megalázónak is érzem a kerület részéről, de nem nekem kell szégyenkeznem e miatt, hanem pont annak az Önk-nak, aki nem a becsületes, dolgozó, kerületet több szempontból gyarapító polgáraiért van.

Szóval NEM, NEM KÉRÜNK A KÉT TELEK BEÉPÍTÉSÉBŐL, AZT TOVÁBBRA IS ZÖLDEN SZERETNÉNK LÁTNI, AZ ULÁSZLÓIT PEDIG SZÉPEN MEGÚJÍTVA A PARKOT, EGY KIS ZÖLD SZIGETNEK.

Ha nem így tesz, megkérjük, hogy mondjon le, mert nem azért választottuk meg, hogy eladja, és tönkretegye lakókörnyezetünket.

Ha jobb belátásra bírjuk, és felhagy beépítős terveivel, sokat fog nőni az újbudaiak szemében, és még jobban szeretni fogják az emberek, emelt fővel járhat.

László Imre, kérdezze meg az ön alpolgármesterét, Hintsch György-öt a levelem megmutatása után, mit jelent neki az ‘Égigérő fű’, mint eszmény, s mint ifjúsági film.

Üdvözlettel: Egy, a kerületét szerető újbudai polgár, férj és apa

Bálint Szőke (Budapest, 2021-05-03)

#270

Ujbuda megtelt

László Radics (Budapest, 2021-05-03)

#273

Alàirom mert ez a lépés (iskolaudvar értékesitése) egy igazàn barbàr döntés volt. Ehez hasonlo példa bizonyosan nem létezik az egész vilàgon. Szégyen az egész vàrosvezetésre (Momentum, DK, Jobbik, MSZP etc.

Florian Schoch (Genf, 2021-05-03)

#280

Felháborít ez az eljárás ,ezt nem engedhetjük meg

Mária Kövesi (Sopron, 2021-05-04)

#288

Mert kell!!!

Péter Zsuffa (Budapest , 2021-05-04)

#293

Mert itt élek, vagyis próbálnék élni

Anna Zsófia Váry (Budapest, 2021-05-04)

#295

- Nem engedhetjük, hogy kiárusítsák a kerület vagyonát, a zöld területeket pedig meg kell őrizni, beépítését tiltani kell!

Ildikó Steixnerné Strausz (Budapest , 2021-05-04)

#299

Aláírom, mert egyetértek azzal, hogy a kerületben a zöld területek további csökkentése nem megengedhető.

Gábor Enyedi (Budapest, 2021-05-04)

#300

Újbuda megtelt, nem kell több lakópark, irodaház. Amik kellenek: parkok, orvosi rendelők, piacok, bicikliutak.

Sándor Nagy (Budapest, 2021-05-04)

#302

Mert aljasságnak tartom azon túlmenően hogy sunyi az egész eljárás ! Az önkormányzati választások előtt egészen más szöveget nyomtak !!! Zöldnek tüntették fel magukat. Ez senkit nem zavar ? Engem nagyon.🥶

Hufnagl Katalin (Budapest, XI., 2021-05-04)

#306

Már így is túl kevés a zöldterület, szinte minden településen.

Péter Tóth (Körmend, 2021-05-04)

#311

Születésem óta itt élek és nem szeretném, hogy jogtalanul elvegyék tőlünk a zöld területet, amiért nem mellesleg a szüleim itt vásároltak lakást!

Olívia Kastl (Budapest, 2021-05-04)

#317

Nem értek egyet a kerületi zöldterületek (fölegnem egyeztetés nélküli) eladásával es szabad beépíthetöségével. Csalódást keltö a jelenlegi vezetés részéröl.

Szabó Noémi (Budapest, 2021-05-04)

#318

...minden fáért, minden fűszálért, minden zöldterületért harcolnunk kellene, hogy egészségesebb, emberibb legyen a környezetünk!

Anikó Horváth (Budapest, 2021-05-04)

#330

Mert inkább egy normális udvar kéne, mint egy újabb lakópark. Semmivel sem vagytok különbek, mint az elődeitek

Márton Duráczky (Budapest , 2021-05-05)

#332

Ebbe az iskolába jártam. Az unokám is ide fog járni. Kevés a kinti terület a napi testnevelés órákhoz, gyermeklétszámhoz. A beépítettség így is nagy. A telek eladása utáni bevétel felhasználása úgy tűnik nem szolgálja az iskola érdekeit. Ők új tornaterem, öltöző építése.

Bernadett Baross (Tatabánya, 2021-05-05)

#334

Itt élek az Ulászló utcában, egész életem a 11. kerületben töltöttem, a Szent Imre Gimnáziumba jártam, nem akarom, hogy a rengeteg kiadó irodai épület mellé újabb ocsmányság épüljön, pláne zöldterület helyére.

Gellért Kovácsik (Budapest, 2021-05-05)

#335

.

Kristóf Dalmy (Budapest, 2021-05-05)

#346

Elfogadhatatlannak tartom, hogy ezt a zöld területet haszonszerzés céljából megszüntessék és elvegyék az iskola diákjaitól!

Zsófia Révész (Budapest, 2021-05-05)

#349

Maximálisan egyetértek a kezdeményezéssel.

Ambrus Vittay-Hajnik (Budapest, 2021-05-05)

#354

Aláírom mert énis oda jártam suliba ! És nem szabad a zöld terület megszűntetni sehol!!

Radvanyi Reményke (Budapest, VIII., 2021-05-05)

#358

Demokrácia ellenes, feltehetően egyéni érdek-vezérelte akció, amelynek minden ismert részlete a lakossági érdekek ellen hat! Elfogadhatatlan.

László Nemes-Takách (Budapest, 1091. Üllői út 21., 2021-05-05)

#359

Aláírom, mert átmeneti pénzzavar miatt nem érdemes visszavonhatatlan lépéseket tenni. A zöld területből kevés van, és ezt bármennyire jónak tűnő bármilyen összegért eladni órási bűn, mert visszaszerezni lehetetlen. A kerület jellegét, erősségét bontja meg az eladás. Felelőtlen, rövid távú megoldás az eladás. Mindig van más megoldás.

Judit Dobák (Budapest - XI. kerület, 2021-05-05)

#360

Szeretem, hogy zöld Újbuda

Bettina Kondrát (Budapest , 2021-05-05)

#367

1. A baloldali ellenzék a "zöldítés" ígéretével nyert választást. Ez a terv pontosan az ígéret ellenkezője!
2. Orosz Anna momentumos alpolgármester kampányszlogenje ez volt: „nekik beton, nekünk zöld”.
3. László Imre személyes szlogenje volt a választáskor: "Újbuda megtelt". Ha a zöldfelület helyére soklakásos társasházakat enged építeni, azzal az ellenzék legfontosabb kampányígéreteit szegi meg.
4. Emlékezetem szerint Dr. Juhos Katalin polgármestersége idején volt óriási tiltakozás azért, mert a Bocskai úti iskola tanulói különösen nagy mértékű levegőszennyezésnek vannak kitéve. Ezzel a tervezett változtatással Budapest egyik legrosszabb levegőjű helyén csökkentenék az oxigén utánpótlást a gyermekek kárára!

László Kovácsik (Budapest, 2021-05-05)

#369

Ne adják el az önkormányzat vagyonát, ne építsenek be zöld területet

Zsuzsanna Pósfai (Budapest, 2021-05-05)

#386

Aláírom, mert beton helyett legyen inkább zöldterület. Egyébként sem értem, hogy miért mindig pont a fás területekre akarnak építkezni az üresen álló gyártelepek helyett? Ott még jót is tennének vele.

Zsolt Szlabóczky (Budapest, 2021-05-06)

#389

Itt élek, elég a betonból, elég a mutyikból!

László Orsós (Budapest, 2021-05-07)

#397

mert ez nem elfogadható..

Dora Karpati (Budapest, 2021-05-09)

#398

Kell a zöld terület, az iskola környéke igen forgalmas!

Dénes Máthé (Budapest, XI., 2021-05-10)



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...