A Budapest-Esztergom vasúti menetrend újratervezéséért!

Hozzászólások

#1

Aláírom, mert az új menetrend sem számomra, sem a legtöbb vonatozni vágyó számára nem megfelelő, egyáltalán nem veszi fel a versenyt az autózással.

(Pilisjászfalu, 2018-05-05)

#4

Mert nem tetszik hogy ilyen sürün indulnak böven elég a fél óránkénti

(Piliscsab, 2018-05-05)

#6

Európa egyik legdrágább vasútvonala egy vicc! 10 éve tobb vonat es rovidebb menetido volt! Órankenti vonatjarat Piliscsévről??nem 1950-ben élünk!

(Piliscsév, 2018-05-05)

#12

Aláírom, mert a szokásos járatomat törlik, ami pedig mindig zsúfolásig tele van. A pilisvörösváron felszállók szinte mindig csak állóhellyel rendelkeznek, ami a napi munkába járás mellett az életminőségüket jelentősen rontja. A kialakult életszokásaimat jelentősen csorbítja az új menetrend.

(Piliscsaba, 2018-05-05)

#13

Áláírom, mert a tervezett menetrend számomra nem megfelelő, mivel a lakóhelyemhez legközelebbi megállóhelyen óránként 1 vonat áll meg, valamint mert Piliscsaba városon belüli megállók közti vasúti összeköttetést a tervezett menetrend nem biztosítja.

(Piliscsaba, 2018-05-05)

#15

Piliscsabán belül 4 megálló van, munkahelyem Pázmány Btk és lakóhelyem között megszűnt a kapcsolat, egyik járat sem áll meg mindkét megállóban.

(Piiscsaba, 2018-05-05)

#16

Aláírom, mert az új menetrend előtt felmérést kellett volna végezni az utasok között.
Az új menetrend csak a nagyobb állomásokat érinti kedvezően, a kisebb állomásokra nézve rendkívül hátrányos.

(Pilisvörösvár, 2018-05-05)

#17

Mert felháborítónak tartom, hogy a sok százmilliós fejlesztésnek az a vége, hogy még rugalmatlanabb és nehezebb a bejutás Óbudára!!!

(Piliscsaba, 2018-05-05)

#20

Az este 20:00-as vonat nem áll meg Piliscséven, ami miatt fél órával később érnék haza munkából, úgy, hogy fél órát kéne a buszmegállóban állnom. Ráadásul így is 1 órával korábban kell bemennem, mivel a későbbivel 5 perc híján nem érek be.

(Piliscsév, 2018-05-05)

#21

Aláírom mert kerekesszékes vagyok és naponta járok dolgozni de ha nem lenne saját rámpa amivel fel tudok szállni amit én csináltattam enélkül nem tudnék utazni szabadon amikor csak akarok.

(Piliscsaba , 2018-05-05)

#23

Aláírom, mert rendszertelenül, értelmetlenül lett megcsinálva a menetrend.

(Budapest, 2018-05-05)

#25

Szabadságligeten szállok a vonatra, reggel 4 helyett 2 vonat fog csak megállni ott. Egyikhez sokkal korábban kell felkelni gyerekkel együtt, másikkal elkések a munkából.

(Piliscsaba, 2018-05-05)

#26

Nick Ancsa

(Piliscsaba, 2018-05-05)

#28

Nick Anita

(Pilisvörösvár, 2018-05-05)

#30

A Palánta iskola azért tette 8.15-re az iskolakezdést, mert 8-ra értek be a vonatok Pilisvörösvárra. Ilyen vonat budapest felől nem lesz.

(Pilisvörösvár, 2018-05-05)

#38

szeretnék vonattal járni munkába a 10-es út helyett.

(Piliscsaba, 2018-05-05)

#40

Csak minden második vonat áll meg.

(Piliscsaba, 2018-05-05)

#41

Nagyon nem utasbarát.....

(Pilisvörösvár, 2018-05-05)

#45

Reggel és délután fel óránként álljon meg a vonat a kis állomásokon is pl. Üröm, Magdolnavolgy, Óbuda az iskolások miatt.

(Pilisvorosvar , 2018-05-05)

#46

Kérem, hogy Üröm megállóhelyen vagy akár felváltva Aranyvölgyben álljon meg félóránként egy-egy vonat, legalább a reggeli és a délutáni csúcsidőben! Solymár és Aquincum ide messze van, ha a solymári állomásra kell kivinni a gyerekeket, végig kell állni a tízesen a dugót, vagy busszal kell, hogy menjenek. Szeretnénk használni a vonatot iskolába járásra, mindkét irányban (Pilisvörösvár, Bp).

(Pilisborosjenő, 2018-05-05)

#59

Vasvári Anna

(Dorog, 2018-05-06)

#60

Hasznaljuk a vonatot es kell a gyakoribb jaratszam

(Pilisborosjenő, 2018-05-06)

#63

Aláírom, mert... a XXI. században vicces és nevetséges -de valamiért mégsem nevetek-, hogy a bő 30km-re fekvő főváros (Budapest) vagy az alig 20km-re fekvő legközelebbi nagyváros (Esztergom) felé -munkanap is- csak EGY VONATPÁR legyen ÓRÁNKÉNT a kapcsolódási / eljutási lehetőség! -egy olyan településről, mely jelentős mértékű ingázni kénytelen állandó lakossággal rendelkezik! Ne az utasszámlálást vegyék figyelembe, mert az csak egy adott időintervallumban történt pillanatfelvétel, hanem keressenek ettől sokkal de sokkal relevánsabb adatot, pl. a KSH népszámlálási adatbázisa (https://www.ksh.hu/interaktiv/terkepek/mo/ingc.html), amelyből világosan látszik, hogy mekkora POTENCIÁLIS UTASSZÁM NÖVEKEDÉS lehetne elérhető csupán ezen a településen, egy megfelelően szervezett menetrend segítségével. -nem elfelejtendő, hogy az emberek többsége kényszerűségből autózik ama elhíresülten jó és 'sztráda minőségű' 10es főúton. Már azzal is előrébb lennénk, a tervezettel ellenben, ha maradna az óránkénti KETTŐ vonatpár -ahogy eddig- reggeli /délelőtti, illetve délutáni / esti csúcsidőben!!! és itt még csak a munkába ingázókról volt szó, mert további utasszám növekedést lehetne elérni, ha javulna a település és vasútállomás közötti tömegközlekedési kapcsolat is! -persze mindezek eléréséhez a település vezetőinek is oda kellene tenni magukat, legalább olyannyira, amennyire élen járnak a különféle kulturális rendezvények szervezésében, vagy a falu virágba borításában...

(Piliscsév, 2018-05-06)

#68

Ez így katasztrófa!

(Dorog, 2018-05-06)

#69

Szeretném ha legalább fél óránként lenne Magdolnavölgyben is megálló vonat. Leginkább reggel és a délutáni csúcsidőben.

(Piliscsaba, 2018-05-06)

#75

Fontos lenne, hogy a menetrend a valódi igényekhez igazodjon. Így azok is vonatra szállnának akik egyébként kocsiba kényszerülnek (pl. én is)

(Piliscsaba (Magdolna-völgy) , 2018-05-06)

#76

Vörösné Kurkó Zsófia

(Dorog, 2018-05-06)

#77

Aláírom, mert gyermekeim nem fognak tudni vonattal iskolába menni időben, és hazajönni időben. Ez nekünk napi 40km plussz autóút, ami a bérlet árához képest nagyon drága, és nem mellesleg környezetkárosító megoldás!!

(Piliscsaba, 2018-05-06)

#78

Mert a vonat az egyetlen gyors közlekedés a belvárosba mivel a 10 út korszerütlen zsúfolt es használhatatlan 20 éve munkába járásra.

(Pilisszentiván, 2018-05-06)

#79

Aláírom,mert...Most csak egyet emelnék ki. Ahhoz,hogy Óbudáról Dorogra eljuthassak...először egy ellenvonattal be kell mennem Aquincumig (vagy ahogy az Elvira menetrend felkínálja...Újpestig) és ott felszállva a gyorsítottra jutok Dorogra.Mindezt napi szinten. Kérdem én: a Dorog-Óbuda bérletem érvényes erre? Nem? Akkor a többletköltségemet ki állja?.A hosszabb menetidőről aztán már ne is beszéljek .

(Dorog, 2018-05-06)

#87

Budapest és Esztergom felé is utazom Szabadságligetről napi szinten. (diákmunka, iskola) Mind a két esetben hátrányosan érint az új menetrend, azaz a Szabadságligeten "meg-nem-álló" vonatok.

(Pilisvörösvár, 2018-05-06)

#89

Dabi Veronika

(Piliscsaba, 2018-05-06)

#90

Úgy rossz, ahogy van. Valakinek jobb lett a menetrend?

(Pilisvörösvár, 2018-05-06)

#93

Erberling Hajnalka

(Dorog, 2018-05-06)

#95

Klotildligetről a munkába járás feltételei jelentősen romlanak az új menetrend alapján. Hiába lesz rövidebb a menetidő a vonalon, ha nem lehet közlekedni rajta!

(Piliscsaba, 2018-05-06)

#101

Piliscsévet nagyon kihagyták.

(Piliscsév, 2018-05-07)

#103

Piliscsév megálló sok vonatnal kimaradt.

(Piliscsév, 2018-05-07)

#105

Piliscsévről az amúgy is nehézkes tömegközlekedést az eddiginél jobban megnehezíti az új menetrend. Nincs összehangolva a buszjáratokkal, aki nem rendelkezik autóval, annak fél óra sétával érhető el a vasút, kánikulában, esőben, szélben, fagyban.. Az új menetrend a "nesze semmi fogd meg jól" tipikus esete..

(Piliscsév, 2018-05-07)

#106

PILISCSÉV KÖZLEKEDÉSE KATASZTRÓFÁLIS!!
SŰRŰBB VONAT ÉS BUSZJÁRAT SZÜKSÉGES!
KÖSZÖNJÜK!

(Piliscsév, 2018-05-07)

#111

Rossz nekünk, hogy óránként lrsz vonat.

(Piliscsév, 2018-05-07)

#113

Rendszeresen járok vonattal munkába Üröm és Budapest-Nyugati-pályaudvar között, és vissza. Az időpontok változása és az átszállások gyakorlatilag lehetetlenné teszik az időben történő beérést és megnehezítik a hazajutást.

(Pilisborosjenő, 2018-05-07)

#115

Gyermekeim járnak jelenleg iskolába vonattal Piliscsaba-Magdolnavölgy - Aranyvölgy viszonylatban. Az új menetrend életbelépésével ezen két megállóhely között nem lesz iskolakezdés előtti időpontban vonat, mert ami megáll itt, az ott nem, vagy fordítva. Szeretném, ha a gyerekek önállóan tudnának közlekedni az otthonuk és az iskola között. Ezért költöztünk vasútvonal mellé, de hiába van vasúti megálló az otthonunknál is és az iskolánál is, ha autóba kell ülni azért, mert csak egy másik megállóban tudnak felszállni arra a vonatra, amivel iskolakezdésre beérnek a suliba. És alapvető probléma, hogy az új menetrenddel kevesebb vonat áll meg a kis megállókban, pechünkre két ilyenben vagyunk érintettek.

(Piliscsaba-Magdolnavölgy, 2018-05-07)

#116

Ne óránként álljon meg Piliscséven vonat, hanem félóránként!!! Bőven van felszálló, és érthetetlen, miért kellett éppen egy olyan település tömegközlekedését megcincálni, ahol csak egy vasúti mh. van + buszközlekedés gyakorlatilag nincs. Biztosan úgy gondolták a menetrend megalkotói, hogy majd átsétálunk az erdőn keresztül Pilisjászfalura, és felszállunk ott a vonatra.

(Piliscsév, 2018-05-07)

#117

Vasvári Anna

(Dorog, 2018-05-07)

#118

Mertt 30 percenkénti vonatindást tudok elfogadni, mely minden megállóban megáll.

(Pilisborosjenő, 2018-05-07)

#126

Egyetértek Nagy Gábor Úrral.

(Piliscsaba, 2018-05-08)

#133

Eddig reggel csucsidoben pl. 7-8 ora kozott 4 vonat allt meg Szabadsagliget allomason (gyorsitott is) Budapest fele, az uj menetrend szerint uugy, mint napkozben barmikor, orankent 2 fog. Csak a 7:42-es Szabadsagligetrol indulo vonatnal 40-50 fo szokott lenni a varakozok szama. Szeretnenk, ha az uj menetrend, ha nem is jobb, de legalabb rosszabb ne legyen a meglevonel.

(Pilisvörösvár, 2018-05-08)

#134

A munkába járáshoz nagy szüksége lenne a sűrűbb vonatjáratokra piliscséven! Nehéz ki-be jutni a faluba a 10es útról!Köszönjük!

(Piliscsév, 2018-05-08)

#137

Szabadságliget és Klotildliget számára egyértelműen hátrányos az új menetrend, pedig mindkét megállóhelyen jelentős az utasforgalom. Én 20 perccel később fogok hazaérni a munkahelyemről. Megoldás a személyvonatok Nyugati pályaudvarig közlekedtetése lehetne. Az angyalföldi vonatfordulót elvetendő elképzelésnek tartom. Nem reális, hogy naponta 2-szer átszálljanak az utasok egyik vonatról a másikra munkába, iskolába menve és hazafelé.

(Piliscsaba, 2018-05-08)

#138

Miért olyan nagy probléma ha már igy is ugy is el halad a vonat Piliscsév Állomáson hogy meg álljon ??? Nincs busz csatlakozás a vonatokhoz óránként Piliscséven ! Még azt a lehetőséget is el akarják venni ami idáig volt !!! Dühítő milliárdokat fektettek be az újításra mondván hogy gyorsabb sűrűbb lesz a vonat közlekedés !!! Szeretnénk a minden állomáson való megállást !!!

(Piliscsév, 2018-05-08)

#140

Piliscsévről jelentősen rosszabb lesz a közlekedés az új menetrenddel.

(Piliscsév, 2018-05-08)

#142

Mert egyre jobban ellehetetlenítik a falu közlekedését.Lassan csak autóval lehet(ne) közlekedni,persze nem a 10 es úton,mert arra ugye azzal sem.Mi a cél ezzel?Ne járjanak az emberek dolgozni?

(Piliscsév, 2018-05-08)

#143

Piliscsév önálló település, megállóhellyel,de a főváros jelenleg messzebb van tőlünk, mint 200 éve... hétvégén busz sincs Budapestre, ezért is tartom felháborítónak, hogy nem minden vonat áll meg nálunk. Van olyan település, ahol 4 megálló is van, nálunk azt az egyet is semmibe veszik...sokan dolgoznak, tanulnak a fővárosban. Azt hittük, európaibb lesz az új vonal, de tévedtünk. Vagy csak rossz vonal mellett lakunk? Na, mindegy, legközelebb Felcsútra költözöm...

(Piliscsév, 2018-05-09)

#146

3 gyermekem iskolába jutását érinti negatívan az új menetrend....

(Piliscsaba, 2018-05-09)

#147

Érintett vagyok.

(Esztergom, 2018-05-09)

#153

Jó lenne ha minden gyorsított vonat megállna Magdolnavölgyben is, és nagyjából fél óránként érkeznének mindkét irányból. Nem értem miért csak este a Nyugatiból 19:00 és 20:00-kor induló vonat áll meg. Akkor már a többi is megállhatna...

(Piliscsaba, 2018-05-09)

#154

Egyelőre fogalmam sincs hogyan oldjam meg a gyerekek óvodába vitelét,amellett,hogy a vonatot is elérjem,jelenleg is nyitásra viszem őket,ennél korábban nem tudom vinni őket

(Piliscsév, 2018-05-09)

#155

Piliscséven óránként van csak vonat,míg régebben félóránként járt.Minek kellett akkor a felújítás?

(Piluscsév, 2018-05-09)

#162

Vámos Julianna

(Piliscsév, 2018-05-09)

#165

Az új menetrenddel korábban kelhetek és hamarabb beértek, vagy később megyek és elkésem. A Nyugati előtti általános, közel 10perces, a menetrendben nem kalkulált kényszerpihenőt is megszűntethetnék...

(Piliscsaba, 2018-05-09)

#168

Felháborítónak tartom, hogy a buszjáratok után a vonatközlekedést is megkurtítják. Örültünk, hogy könnyebben és gyorsabban jutunk be Piliscsévről Budapestre, de a tervezett menetrend nem ezt mutatja. Piliscsév zsákfalu, a vonattal tudtunk normálisan közlekedni Budapestre, mert a buszközlekedés gyenge. De ezt a tervezők nem veszik figyelembe. Pilisjászfalun és Leányváron megállnak a vonatok, pedig ott a 10-es út mentén jelentős mennyiségű busz is közlekedik. Kérem gondolják át újból a menetrendet.

(Piliscsév, 2018-05-10)

#170

Saját szemszögemből nézve nevetséges, hogy a gyors járatok egyáltalán nem állnak meg Vörösvárbányán, mikor sokkal több utas száll le/fel ott, mint Solymáron. ( 1,5 éves, mindennapos tapasztalat)
Mások szemszögéből nézve is biztosan vannak benne még hibák, így jó lenne, ha végre az utasokat is megkérdeznék, mit szeretnének, ha már "értünk" fejlesztettek.

(Pilisvörösvár, 2018-05-10)

#180

A hétköznapi és hétvégi menetrendek ilyen szintű eltérése kiszámíthatatlanná teszi a menetrendet, az ütemes menetrend alapelvei sérülnek a nehéz megjegyezhetőséggel. A kismegállók forgalmának ellátása a tervezetben túl ritka, ez sok utas számára érdeksérelemmel jár. Nem csak a legnagyobb forgalmú megállókat kell ellátni normális közlekedéssel. Legyen egységes menetrend, ami munkanap sűrűbb, de nem tér el teljesen a hétvégitől, mindenhol legyen legalább félóránként vonat.

(Budapest, 2018-05-11)

#181

-Szabadságliget kikerült az állandó megállók közül, pedig nagyon sokan használják.
-A menetrend követhetetlen (átszállások).
-Támogatnám a Hév-szerű közlekedést, a kis megállókat is többen tudnák használni!
-a Flirt gyorsaságát kihasználó menetidő!

(Pilisszántó, 2018-05-11)

#182

mert az új menetrend rosszabb lett mint amilyen eredetileg volt a felújítás előtt! Azoknak az utasok, akik nem a nagyobb állomásokra utaznának, át kell szállni (!!!) megnövekedett menetidővel, vagy mehetnek autóval, mert nem áll meg a vonat a célállomáson.

(Pilisjászfalu, 2018-05-12)

#184

Mert reggel 40 perccel előbb kell felkelnem, az új menetrend miatt, majd 1 órát kell várnom, míg elkezdődik a tanítás.

(Piliscsaba, 2018-05-12)

#185

A menetrend megváltoztatása miatt 40 perccel korábban kell felkelnem, majd az iskolában 1 órát kell várnom, míg kezdődik a tanítás.

(Piliscsaba, 2018-05-12)

#186

Mert 3/4 órával korábban kell felkelnem, amenetrend változás miatt, az iskolában 1 órát várnom a tanítás kezdetéig.

(Piliscsaba, 2018-05-12)

#190

Aláírom, mert teljesen egyetértek vele.

(Piliscsaba, 2018-05-12)

#193

Rendkívül rossz időpontkor menne az új menetren szerint. Nem érnél oda edzésre!

(Solymár, 2018-05-15)

#196

Nem veszi figyelrmbe a munkábajáró közösség valós igényeit

(Piliscsaba, 2018-05-16)

#197

Teljesen elhibázottnak tartom az új menetrendet!

(Piliscsaba-Klotildliget, 2018-05-16)