Kérjük a Tatabányai Gyermekorvosi Ügyelet üzemeltetésének felülvizsgálatát

Hozzászólások

#5

Tóth Lászlóné

(Tatabánya, 2018-01-21)

#6

Igaz személyesen nem érint, de ez szerintem felháborító.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#9

Aláírom mert botrány ami a tatabányai orvosi ügyeleten folyik. A felnőtt rendelést illetően is!
Ha ez a rendszer marad, akár meg is lehetne szüntetni.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#12

Az asszisztens,vagy nem is tudom minek nevezzem,mert még arra a posztra sem méltó,szó szerint bunkó,tahó,úgy beszél,mintha ő szivességet tenne azzal,ha pár percet foglalkozik a munkájával,tudása nulla,fel van háborodva ha beteg érkezik...stb...

(Tatabánya, 2018-01-21)

#13

Felháborító ami az ügyeleten megy!!!!Tarthatatlan!!!

(Tatabánya , 2018-01-21)

#18

Volt szerencsém a doktornőhöz. "Megvizsgálta", majd hazaküldte a 6 hónapos fiamat. Kórházban kötöttünk ki, több napot töltöttünk bent. Köszönjük neki!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#19

Ne csak a gyermek, de a felnőtt ügyeletet is vizsgálják felül! Az ember jobban fél oda lemenni, mint a betegségétől...undorító!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#21

Mert nem voltam meg elégedve,a dátumot sem tudta a doktornő,otthonka ruhába és koszos körömmel vizsgálta kisfiam!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#27

Aggódom a gyermekeimért, ha nincs megfelelő orvosi ügyelet.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#30

Aláírom mert, ha bármikor ügyeletre lenne szüksége a 2 kislányomnak, bizalommal tudjak rájuk számítani és ne keljen csalódottan haza vagy a kórházba térni. Borzalom amiket embertársaink tapasztaltak, aggódó szülők nem viccből rohannak az ügyeletre,.még ha lehet nem is olyan nagy a baj mint azt hittük, akkor kérünk csak pár kedves megnyugtató szavat, hogy a gyermekünk akikért életünket adná, nincs nagy baj, vagy ha igen... tudja precízen, kedvesen ellátni kis betegét. <3

(Tatabánya , 2018-01-21)

#32

Aláírom,mert három gyermekes anyukaként úgy gondolom ez nem mehet így tovább!!!
Veszélyeztetve van mindannyiunk gyereke egy ilyen idős hölgy mentàlis problémája miatt!!!!!
Az,hogy ránk felnőttekre tesznek nagy ívben,már meg sem lep!!! De egy kisgyerekre.... azért álljon meg a menet mostmár!!!!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#34

Beszélgetnek bent és 1 óra a varátkozás úgy hogy nincs előttünk senki ,gyereket nem úgy látják el ahogy kellene

(Tatabánya, 2018-01-21)

#41

Aláírom mert felháborított ami ott fogadott.2018.01.19-én.Pár hónapos babával!!!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#42

Gyermekeim védelmében...

(Tatabánya, 2018-01-21)

#43

Sajnos volt "szerencsém" találkozni vele.
A diagnózis felállítása 40 percbe telt (mandulagyulladás).
Az ügyeleten dolgozó asszisztens hölgy, többször elmondta a petícióban említett doktornőnek, hogy az általa felírni kívánt gyógyszert már nem gyártják, mégis mindeáron Maripent akart felírni.
Majd 40 perc után távoztunk egy rossz recepttel, egy antibiotikummal, aminek sem a hatóanyaga, sem az adagolása nem volt megfelelő.

(Tatabánya , 2018-01-21)

#44

Igaz nem a doktornövel és nem gyermekorvosi ügyeleten volt problémám. A felnötorvosi ügyeleten küldtek majdnem haza mert hogy állitolag nincs mivel megvizsgáljanak a panaszaim alapján(vércukor). Majd mégiscsak volt müszer hozzá. Azt a diagnozist kaptam hogy cukorbeteg vagyok. Végül azt se tudta eldönteni az orvos hogy átmenjek a korházba sürgösségire vagy sem rám bizta a döntést. Én átmentem minden infot elmondtam mint az ügyeleten. Közölték hogy ne agodjak ilyen elofordulhat az infok alapján(magas vércukorszint és magas pulzus) Jobban leszek nemsokára. Ugy is lett majd biztonság kedvéért csináltattam egy cukor terheléses tesztet ami szerint nem vagyok cukorbeteg. Tehát az orvos felkészúltsége hozzá állása egyenlő volt a nullával.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#49

Volt tapasztalatunk vele kapcsolatban!
Megijedtem mikor megláttam a doktornőt, a sztetoszkopján rászáradt étel maradék volt!! Erős ápolatlan szag áradt belőle, folyamatosan ugyan azokat a kérdéseket tette fel, érdemben semmit nem tudtunk meg gyermekünk állapotáról!
Megdöbbenve távozunk ,hogy ilyen orvos egyáltalán még praktizálhat!

(Tatabánya , 2018-01-21)

#50

Teljesen egyet értek a fentebb leírtakkal.

(Tatabánya , 2018-01-21)

#53

Gyerekorvosi ügyeletet nem gyerekorvos látta el

(Tatabánya, 2018-01-21)

#60

Fontos,hogy most és a jövőben is, megfelelő vagy átlagon felüli ellátást kapjanak a gyerekek!!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#63

Aláírom, mert ugyanígy jártunk nemrég.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#64

Sajnos nagyon rossz tapasztalatokat szereztünk az Ügyeleten,ami befolyásólta rossz irányban a gyermekem egészségét!
Remélem céltér a kezdeményezés!

(Szárliget, 2018-01-21)

#68

Somfai Bernadett

(Tatabánya, 2018-01-21)

#69

Tobb alkalommal negativ tapasztolatom volt sajnos a gyermekorvosi ugyelettel miota nem a kornyekbeli altalunk ismert orvosok ugyelnek. Alkalmatlan idos Holgyet is ide kuldenek ugyelni, aki bar aranyos, de mar nem ide valo. Fontos hogy ha kenytelen az ember ugyeletre menni akkor is biztonsagban, jo kezekben erezzuk magunkat. Most inkabb azon imadkozom hogy ha beteg lesz a gyermekem az orvosi rendeles alatt tortenjen, mert kulonben nem tudom mi tevo legyek... ez igy nincs rendjen.

(Környe, 2018-01-21)

#71

Személyes negatív tapasztalat miatt.

(Tatabànya, 2018-01-21)

#72

Nagyon aggodok a gyermekeimért és többször is tapasztaltam a hanyagságot és a hozzá nem értést.fölleg az idös nénivel volt probléma.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#75

Két kiskorú gyermek édesanyjaként fontosnak tartom, hogy a gyermekeink a lehető legjobb ellátásban részesüljenek! Jómagam is tapasztaltam már, hogy a tatabányai gyermekorvosi ügyeletet " ellátó" doktornő finoman fogalmazva NEM alkalmas a feladat betöltésére!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#77

Csonka Andrea

(Tatabánya, 2018-01-21)

#80

Az ugyeleten az ellatas egyenlo a nullaval.!!!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#83

Teljesen egyetértek!Sajnálom a hölgyet,mert kis aranyos!De a munkáját már nem képes szerintem 100%-osan ellátni!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#85

Sajnos én is tapasztaltam már hogy a Dr.nő nem beszámítható! Helytelen diagnózist állapìt meg, mellesleg azt is mondta hogy ő nem szokott gyógyszert fel írni! Sajnos a kinézete is hagy maga után némi mondani valót! Egy gyermek orvos legyen tiszta és ápolt...

(Tatabánya, 2018-01-21)

#86

Mert sose tudni mikor szorul a két pici gyermekem az ügyelet ellátásával,amiről csupa rosszat hallottam mióta új rendelet van a városban

(Tatabanya, 2018-01-21)

#88

Vitai Csaba
Elégedetlen vagyok a Tatabányai ügyeleti ellátással!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#93

A gyermek és a felnőtt ügyelettel kapcsolatban is volt negatív tapasztalatom.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#94

Aláírom mert nekünk sem jó vele kapcsolatban a tapasztalatunk.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#102

Sok volt a problémàm az ügyeletel

(Tatabànya, 2018-01-21)

#103

Egy nulla ami ott megy.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#108

Aláírom, mert az hogy egy felnőttel is úgy bánnak mintha egy állat lenne és semmibe nézik az embereket, legalább egy kisgyerekkel bánjanak rendesen. Ők megérdemelnék, attól hogy betegek vagyunk, és rászorulunk a tudásukra nem kellene úgy bánni a betegekkel, vagy azt elfelejtik hogy a pénzt az adó fizetőktől kapják?

(Tatabánya, 2018-01-21)

#113

Két gyermekem is van. Nem mindegy kire bízom rá a gyógyulásokat.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#115

Sajnos tapasztaltam a leirtakat.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#117

Sajnos tapasztaltam a leirtakat.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#118

Kalányos Brigitta

(Tatabánya, 2018-01-21)

#119

Mert a 4 éves kisfiam többször félre kezelte! 39.5 lázzal azt kérdezte miért vittem oda? Hűtsem a lázát nincs semmi baja a gyereknek, másnap a háziorvosa megállapította, hogy tüszős mandula gyulladása van!! Nem való ez a nő gyerekek közé!! Szenilis, büdös, ápolatlan és nem utolsó sorban egyáltalán nem ért semmihez!!!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#120

Osztozom mindenki vèleményèvel.
Félre kezelte az én fiamat is a kedves,Gizella doktornő...aki nem mellesleg igénytelen...büdös.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#122

Sajnos tapasztaltuk a leírtakat és egyet értek a felülvizsgálattal!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#124

Mert 2 pici gyerekkel bármikor szükségünk lehet az ügyeletre.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#125

Egy receptet se tud helyesen kitölteni,nem tudja milyen nap van!!! Erre bízzam a gyerekem?!?

(Tatabánya, 2018-01-21)

#130

Negatív tapasztalatom volt sajnos!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#136

Aláírom, mert nem szeretnénk azt tapasztalni a családommal (és más gyermekkel kapcsolatban), hogy ha ténylegesen ügyeleti ellátásra szorulnánk, esetlegesen nem megfelelő ellátásban részesülnénk. Egy esetleges félrediagnosztizálás miatt az amúgy is "vészhelyzet" rosszabbra fordulna.
Ne veszélyeztessék az emberek, GYERMEKEK életét!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#138

Egyetertek!

(Tatabany, 2018-01-21)

#140

Aláírom, mert nem csak a gyermek, de a felnőtt orvosi ügyelet is minősíthetetlen. Javaslom, hogy a háziorvosok vállaljanak ügyeletet, és legyen elérhető hogy ha kell ki is szállnak a beteghez. Más városban működik, egy megye jogú városban is kellene...

(Tatabánya, 2018-01-21)

#141

Három gyerekes szülöként fontos számomra, hogy a gyermekeim megfelelö orvosi ellátásban részesüljenek.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#143

Aláírom mert nem szeretném rábízni beteg gyermekem gyógyítását semmilyen formában.
Szerintem már nem alkalmas feladata elvégzésére,veszélyeztetve gyermekeink egészségét,életét.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#146

Nem csak a gyermek, de a felnőtt ellátás is kifogásolható! Nem kicsit!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#147

Ha nem us a vizeletszagú doktornő van akkor is pont nem érdekli őket mi van a gyerekkel!!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#148

Mi is ezt tapasztaltuk a kislányommal szerintem váltóztatni kellene ezzel kapcsolatban másik orvos szükséges lenne szerintem ez a doktornő a feladatát már nem tudja jól ellátni

(Tatabánya, 2018-01-21)

#149

Bár az említett doktornővel nem találkoztam, az elmondások alapján nem is szeretnék.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#154

Voltunk mi is az ügyeleten a kis lányommal és elfelejtette a doktornő ami 2 percel az előtt mondott . Utána újabb diagnózis ,ápolatlan és meg szaga is van sajnos

(Tatabanya, 2018-01-21)

#155

Aláirom,mert fontos a gyermekek precíz ellátása!!!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#166

Nem vagyok megelégedve vele

(Tatabánya, 2018-01-21)

#168

Mert a családomban is előfordult, és nem engedem, hogy egy 2 éves gyerek ilyen kezek között legyen...

(Szárliget, 2018-01-21)

#170

Az akkor néhány hónapos kislányommal, 40 percet vártunk a doktornő javaslatára, receptjére.Még a sárga csekkeit is előttünk lapozgatta , nézte át.
Vastagon koszos körömmel, ápolatlanul vizsgálta meg a kicsit.
A nagyobbik lányomat a férjem vitte le, hányással. Tajtékozott itthon a doktornő láttán , a visszakérdezés, memóriazavar itt is jelen volt a doktornő részéről.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#177

Aláírom mert, semmit nem érő bunkó, hozzáértő orvosokra nincs szükségünk. Se gyerek részen se felnőtt részen.

(Tatabánya, 2018-01-21)

#182

Türhetetlen!!!!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#183

Természetes hogy az ember szeretné jó kezekben tudni a gyerekeit,amikor ügyeletes orvoshoz kénytelen vinni!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#186

Aláírom, mert azt gondolom, hogy nagy felelőtlenség beteg gyermekek sürgősségi ellátását erre a feladatra szellemileg teljesen alkalmatlan emberre bízni. Vagy meg kell várnunk amíg valami tragédia történik ?????

(Tatabánya, 2018-01-21)

#191

Mi személy szerint szerencsére nem voltunk mostanában ügyeleten, de nagyon sok panaszt halottam az új szolgáltatóval és egy bizonyos idősebb doktornővel kapcsolatban! Mivel én is anya vagyok nem szeretném a beteg gyermekem ilyennek kitenni!

(Tatabánya, 2018-01-21)

#196

Mi is jártunk a doktornőnél és tényleg szomorú ,hogy egy ápolatlan orvos lássa el a beteg gyerekeket

(Tatabánya, 2018-01-21)

#198

Azért írom alá mert én is tanusíthatom hogy az emlitett doktornő szenilis.

(Tatabànya, 2018-01-21)

#199

Többször kellett mennem de feleslegesen mentem! Felháborító ami ott megy!

(Tatbánya, 2018-01-21)

#200

Aláírom, mert katasztrofális állapotú, megkérdőjelezhető szaktudású dokrornő fogadott minket a gyermekorvosi ügyeleten. Ha lehetőségünk van, messzire elkerüljük, de sajnos a betegségek nem feltétlenül a hétköznapi rendelési idő alatt ütik fel a fejüket. Az pedig, hogy hétvégén már nem meri a szülő ügyeletre vinni a gyermekét, az 2018-ban szerintem nonszensz.

(Tatabánya, 2018-01-21)