Tiltakozunk a Feneketlen-tó közelébe tervezett Buda Gardens ellen!

Hozzászólások

#801

Az eddig nyilvanosságra került információk alapján a telek jóval a piaci értéke alatt került a "fejlesztő" tulajdonába, kelentős kárt okozva az eredeti tulajdonosnak. A fejlesztő Szentimreváros és a környező utcák értékeire hivatkozik, mint a leendő vásárlók számára vonzó szempontokra, ugyanakkor azok jellemzőiből semmit sem tisztel és nem őriz meg:
A kis forgalmú, csöndes, fákkal szegélyezett utcákba akár 4-500-zal több személygépkocsit enged be.
A Diószegi utca és az arról nyíló utcák 20. század első évtizedeiben kialakult kisvárosi jellegű beépítésével szemben
a jellemző településszerkezetet semmibe véve a szomszédos szàllodaépület tömbjéhez igazodik, arra hivatkozva növeli a beépítés intenzitását, nyilvánvalóan profitmaximalizálasi céllal.
A tervek szerinti beépítés engedélyezésével az engedélyező hatóságok nem a köz érdekeinek megfelelő döntést támogatnának. Ez az objektum nem Szentimreváros fejlődését és értéknövekedését, hanem a környék túlépítését és ezzel együtt értékcsökkenését okozza.
Angyal Géza

(Budapest, 2017-10-14)

#803

Aközelben lakom és ez az épitkezés és utána a nagy forgalom megzavarja a nyugodt csendes és élhető környéket.

(Budapest, 2017-10-14)

#805

11.kerületi lakosként fontosnak tartom aláírni.Gyermekkoromban sokat jártam a Feneketlen tóhoz.Szeretném ha megmaradna a jövő nemzedékeinek is olyannak amilyen most.

(Budapest, 2017-10-14)

#813

Aláírom, mert 6 éves korom óta itt éltem és gyerekeim felnevelésének fontos eleme volt a környezet normál lakósűrűsége: játszóterek (Diószegi ill. Park), boltok, iskolák, parkolóhelyek egyike sem bírna el egy ilyen volumenü lakóparkot.

(Budapest, 2017-10-14)

#815

Mint Szabolcska Mihaly utcai lakos, nem hiszem h a kornyek infrastrukturaja (utcak, parkolok) ezt elbirnak.

(Budapest, 2017-10-14)

#824

Aláírom, mert nem értek egyet az érintett terület laza kertvárosias beépítésének megváltoztatásával.

(Budapest, 2017-10-15)

#826

Szeretem, ha a jelen nem tünteti el a múltat, hanem kiegészíti azt!

(Budapest, 2017-10-15)

#833

maradjon meg a zöldövezet és ezt mindenki élvezhesse.

(Budapest, 2017-10-15)

#836

Azt szeretném, hogy a lakóhelyem környéke továbbra is megtartsa kertvárosi jellegét!

(Budapest, XI.ker., 2017-10-15)

#837

Minden szavával egyetértek. Ha keményebb fellépést szerveznek, szívesen csatlakozom.

(Budapest, 2017-10-15)

#839

Egyetértek Szentimreváros polgáraival és Kelenföldön, a szomszédságban élek.

(Budapest, 2017-10-15)

#842

Nem értek egyet az érintett terület ilyen volumenű beépítésével, mely élhetetlenné tenné a környéket, tovább terhelné a környék amugy is terhelt közúthálózatát és a szociális szolgáltatások kapacitásait. A tervezett beépítés nem kívánatos a kerületrész karakteréhez mérten sem. Továbbá semmilyen szinten nem szolgálja a kerületi lakosság érdekeit, igényeit. A fejlesztés tartalmával kapcsolatban nincs érdemi partnerség és kommunikáció.

(Budapest, 2017-10-15)

#844

Szent Imre városi lakosként gyakran látogatom a Diószegi utcát, személyesen is érint a tervezett beruházás. Tiltakozásomat szeretném kifejezni, a véleményem szerint profithajhász,forgalomnövelő, környezetébe nem illeszkedő, a kertvárosi létezés örömét elvevő, tervezett Buda Gardens beruházás ellen.

Helyi lakosként elképzelhetetlennek tartom, hogy a fákkal, egy-két szintes lakóházakkal, óvodákkal szegélyezett utcácskába egy ilyen monstrumot túszakoljanak. Elképesztő egy ötlet, ami a környezet és az ottlakók igényeinek totális figyelmen kívül hagyásával is azt sejteti, hogy a beruházás mögött komoly haszonélvezeti anyagi érdekek húzódnak meg. Ezzel összefüggésben próbálják meg maximalizálni a terület adottságait, egyéb szempontokat figyelmen kívül hagyva.

Támogatom azt a kezdeményezést, ami a lakások számának csökkentését tűzte ki célul. Szerintem kb. 100 db lakás még elfogadható mennyiség lenne.

(Budapest, 2017-10-15)

#848

Ez a gigantikus èpitmeny nem passzol e kellemes ,csalàdias környezetbe. A forgalom lènyegesen növekedne,zöld terület csökkenne,levegő tisztasàga sokat romlana. Nem vèletlenül szrretünk itt lakni.

(Budapest, 2017-10-15)

#851

3 sarokra lakom az érintett területtől. Így is dugó alakul ki néha a kis, egyirányú utcákban. Ez a rész a kellemes, zöld, kisforgalmú utcáiról ismert, a játszóterek intimek, kellemesek, de néha már így is túlzsúfoltak. Elképzelni sem merem (és nem is akarom) mi lenne, ha hirtelen 350 család rohanná le a Diószegi játszótér környékét. Elképzelte már valaki, ahogy munka után este 6-kor az 500 férőhelyes garázs előtt csak 150 autó pöfög éppen, várva a sorára??? Miért kell tájidegen, hatalmas épületeket zsúfolni ebbe a zónába? Hogy érezzük így jól magunkat? Tényleg minden csak a pénz? Mi meg költözzünk el, ha nem tetszik? Ebben a kerületben nőttem föl. Itt vettem én is lakást. Nem véletlenül. Imádom ezt a részt. De most először nagyon félek...

(Budapest, XI., 2017-10-15)

#869

Aláírom, mert túlzott mértékben megváltoztatja az amúgy is nehezen megőrizhető, tárgyi és szellemi értéket jelentő épített környezetet.

(Budapest, 2017-10-16)

#873

Török Judit

(Budapest, 2017-10-16)

#876

Jelenleg is lehetetlen a parkolas ez meg tovabb romlana es nem lehet itt magashazskat megfeleloen elhelyezni!

(Budapest, 2017-10-16)

#877

Aláírom, mert az egész gyermekkorom ehhez a környékhez köt (Ábel Jenő u.), és a származási családom egy része most itt él. Érték megőrzés legyen! Az üzleti érdekek nem lehetnek fontosabbak a valódi közösségi, emberi értékkenél.

(Budapest, 2017-10-16)

#884

Aláírom, mert az egész környék építési besorolása városias építkezést tesz lehetővé, minimum 12, maximum 16 méteres párkánymagassággal. Az új építési besorolás a Karolina út - Elek utca - Tarcali utca - Diószegi út - Ábel Jenő út - Badacsonyi út - Dávid Ferenc út - Csetneki utca - Villányi út - Bocskai út által határolt területre vonatkozik, amit tudomásom szerint 1993-ban hozott a Főváros Önkormányzat, amit a 2000-es évek elején a XI. kerületi Önkormányzat is elfogadott. Erről a lakókat nem tájékoztatták. Most sorra kezdik eladni és felvásárolni a kis házakat, és 4-5 szintes, 8-10 lakásos házakat kívánnak építeni a helyükre. Elviselhetetlennek és felháborítónak találjuk a szűk utcára ráereszteni ekkora forgalmat, és ha építenek is mélygarázst, az nem tud ennyi kocsit egy telken se befogadni. A mélygarázsok megbolygatják a talaj alatti vízereket, így is minden ház ázik alulról. A fentiek miatt az övezeti átsorolásban kellene eljárnunk, megtartva az alacsony beépítettségű villanegyed jellegét.

(Budapest, 2017-10-16)

#887

Aláírom, mert egyetértek a petícióval.
Nem jó tönkretenni egy meglévő zöldterületet, ahol mindig jó sétálni és kikapcsolódni.

(Budapest, 2017-10-16)

#888

Aláírom, mert 11. Kerületi lakosként kötelességemnek érzem megvédeni Újbuda látképét és környezetének értékét!

(Budapest, 2017-10-16)

#896

ALÁÍROM MERT : NEM AZÉRT KÖLTÖZTÜNK
ERRE A KÖRNYÉKRE, HOGY EGY LAKÓTELEPEN ÉLJÜNK !
JELENLEGI LAKÁSUNK ÁRÁBÓL 3 DB KELENFÖLDI , LAKÓTELEPIT VEHETTEM VOLNA! KI FIZETI A KÜLÖNBSÉGET ???

(BUDAPEST, 2017-10-16)

#899

személyesen is érintett vagyok, a közvetlen telekszomszédja lenne annak a háznak, amelyben lakom

(budapest, 2017-10-16)

#900

Nem szeretném szeretett Újbudánk átváltoztatását, az ilyen beruházásokkal való tönkretételét...:(((

(Èrd, 2017-10-16)

#908

Szeretném, ha megmaradna a kertvárosi élettér és nem válna csatatérré a környék.

(Budapest, 2017-10-17)

#914

Ez ide felesleges, olyan társasházakat kell építeni mint a Zsombolya u és Vincellér u között. felesleges ennyi embert meg autót ide vonzani.

(Budapest XI, 2017-10-17)

#921

Nem értek egyet ilyen nagy méretű lakópark bezsúfolásával, ezt meg kell tartani jó levegőjű pihenőhelynek a város közepében

(Budapest, 2017-10-17)

#925

Itt lakom!

(Budapest, 2017-10-17)

#929

Aláírom, mert Budapest a zöld terültetitől élhető. Nem szabad megszüntetni anyagi érdekeltségek miatt olyan ikonikus zöld területeket, amely a élhető városunk romlására lenne.

(Páty, 2017-10-17)

#932

A Feneketlen-tó és környéke alapvetően a XI. kerület egyik színfoltja, hétvégi sétáló célpont vásárokkal, kisebb koncertekkel, stb. Új-Buda központja és ikonja.
NEM LAKÓINGATLAN CÉLJÁRA SZOLGÁLÓ TERÜLET, hanem a XI. kerületben élők egyik fontos centruma.

(Budapest, 2017-10-17)

#935

...a szándék városépítészetileg rossz, a környéket tönkreteszi.

(Budapest, 2017-10-17)

#936

Aláírom mert, helyi lakosként úgy gondolom, hogy a fejlesztés nem érdeke a helyi lakosoknak.

(Budapest, 2017-10-17)

#943

tanúja vagyok annak Budapest más területén, hogy az ennél jóval kisebb nagyberuházások mennyire elszemélytelenítik a valaha kisingatlanos környék atmoszféráját

(Budapest, 2017-10-17)

#949

Keglevich György

(Budapest, 2017-10-17)

#950

a közösséget már megkárosították. közvagyont lopták el.

(Bp, 2017-10-17)

#956

dr. Ferch Magda szerkesztő, műfordító

(Budapest, 2017-10-17)

#958

Már így is túlzsúfolt a kerület ezen része és infrastruktúra (bölcsődei, óvodai, iskolai férőhelyek, boltok, játszóterek, tömegközlekedés stb.) bővítéssel láthatóan nem járna a beruházás.

(Budapest, Szentimreváros, 2017-10-17)

#960

Nem tartom helyesnek .

(BUDAPEST, 2017-10-17)

#962

Aláírom a petíciót, mert felháborít, hogy Budapesten -és közvetlen közelemben Újbudán- elfogynak, összezsugorodnak a zöld parkok. Megértem, hogy az építészek minden területet beépítenének és egy zsebkendőnyi területre is toronyházakat és lakóparknak nevezett lakótelepeket álmodnak. Sajnos van aki támogatja tervüket, mert nagy beruházáson lehet sok pénzt keresni.

(Budapest, 2017-10-17)

#973

A volt ÉMI-terület hasznosításának eldöntését a környék szabályozási tervének felülvizsgálata és elfogadása kell megelőzze.
W.J. ny. okl. váronsrendező, a Magyar Érdemrend Lovagkeresztjének kitüntetettje.

(Budapest, 1111 Bartók Béla út 30., 2017-10-17)

#974

Brutális, barbár

(Budapest, 2017-10-17)

#979

Erre a területre nem szabad egy ilyen monstrumot berakni.

(Budapest, 2017-10-17)

#980

A peticióval minden vonatkozásában egyetértek.
úgy is mint 52 éve Szentimrevárosi lakos

(Budapest, 2017-10-17)

#984

egyetértek

(Budapest, 2017-10-17)

#985

A tó is kéne, esetleg???

(Budapest, 2017-10-17)

#994

Bár nem olvastam végig minden kommentet, de arra nem hívják fel a figyelmet, hogy ennek a területet csak az egyirányú Diószegi utcáról lehet megközelíteni. Tehát a mélyparkolójából a reggeli-esti csúcsban állandóan gk.-k jönnek, ami megbénítja az utca forgalmát, a Karolina úttól a Feneketlen tóig. az egyik városrendező már felhívta a figyelmet arra, hogy rendezési tervet kel módosítani. Jó magyarázat lesz a laikus képviselőknek, hogy a környezetében már 4 emeletes házak vannak. Csakhogy a forgalom már így is telített, ezért kellett nemrégiben egyírányusítani.

(Budapest, 2017-10-18)

#995

Egyetértek a tiltakozással.

(Solymár, 2017-10-18)

#996

Ott él a lányom, az unokám. Az unokám a szomszédos óvodában van napközben, egyelőre még jó levegőn.
Amúgy meg már eddig is sok környezetrombolást végeztek Budapesten, rengeteg nagy fát vágtak ki.

(Budapest, 2017-10-18)

#997

Egyetertek Önökkel!

(Budapest, 2017-10-18)