Kompromisszumot a szegedi kutyatartásban!

Hozzászólások

#1

Elfogadhatatlan ez a szabályozás.

(Szeged, 2016-11-21)

#2

Egyetértek a petícióval.

(Szeged, 2016-11-21)

#3

Egyetértek

(Szeged, 2016-11-21)

#4

Nincsen elegendő számú futtató kijelölve a városban, illetve a meglévő zárt futtatók mérete messze elmarad a megfelelőtől.

(Szeged, 2016-11-21)

#6

Betarthatatlan és mókás az, amit ismételten kitalált a kormány a kutyatartókkal szemben

(Szeged, 2016-11-21)

#8

Mert, nekem is van kutyám és felháborítónak tartom mind azt amit a kutyásoktól elvárnak, ellenben bírságot kiszabnak!

(Szeged, 2016-11-21)

#9

Nincsen elegendő számú futtató kijelölve a városban, illetve a meglévő zárt futtatók mérete messze elmarad a megfelelőtől.

(Szeged, 2016-11-21)

#10

Egyetértek a petícióval.A kicsi kutyások nem tudnak hová menni,mert a kutyafuttatóban csak nagy kutyák vannak,a töltés meg tele van kóbor kutyákkal.

(Szeged, 2016-11-21)

#11

szegedi kutyatartó vagyok

(szeged, 2016-11-21)

#12

Magam is kutya tartó vagyok, és nem értek eggyet ezzel a döntéssel. Estig dolgozom, így csak kései órákban tudom mozgatni a kutyát, a töltés nincs kivilágítva, és nappal is hemzseg a gazdátlan hajléktalanok által összegyűlytött elvadult kutyáktól.
Ha nem mozgatom a kutyát sokat ugat, természetesen az isprobléma... ellehetetlenítik a kutya tartók életét. Ennyi erővel játszótér se legyen, ott meg éjjel a tinédzserek alkoholizálnak és óbégatnak, rongálnak...
Az hogy a bírság több,mint egy havi fizetés pedig irreális baromság, jellemző országunkra.

(Szeged, 2016-11-21)

#13

Alairom,mert sokallom a büntetést,es bar nagyrészt pórázon sétáltatom a kutyusomat,azert a népszerűbb és a lakóhelyhez közel eső füves területeken szívesen megfuttatnám,és nem szeretnék érte fizetni.Véleményem szerint a város nem biztosít elég számú és méretű futtatót,így jogtalannak érzem a büntetést is.

(Szeged, 2016-11-21)

#14

Elfogadhatatlannak találom, hogy nem megoldást keresnek a problémákra hanem kérdés nélkül csak kitalálnak rá egy szabályt.
Vezessék be a városi kutyás vizsgát vagy csináljanak normálisan használható kutyafuttatókat.

(Szeged, 2016-11-21)

#15

Egyetértek a petícióval.

(Szeged, 2016-11-21)

#16

Aláírom, mert... a kijelölt kutyafuttatók száma a kutyák létszámához képest kevés, sok helyen még ki sincs táblázva, így még ott sem lehet konfliktusok nélkül kutyázni (csak hogy szépen fogalmazzak), továbbá az elkerített futtatók mérete túl kicsi, egy nagyobb mozgásigényű kutyát ott lefuttatni képtelenség (főleg ha a kutya nem is kistestű).

(Szeged, 2016-11-21)

#17

Nem értek egyet az új szabályozással, a kulturált kutyások a társadalom szerves részét képezik. Elítélem ezt a fajta a megkülönböztetést.

(Szatymaz, 2016-11-21)

#18

Aláírom, mert a jelenlegi szabályozás teljességgel elfogadhatatlan, egy szűk csoport önkényes feljebbvalóságát tükrözi a másikénál.

(Szeged, 2016-11-21)

#19

A városvezetés figyelmen kívül hagyja az utóbbi évek-évtizedek egyre növekvő társadalmi igényét, azokat az állampolgárokat, akik a kutyázást szabadidő-, sport- és rekreációs tevékenységként űzik.
A számtalan sportlétesítmény ellenére rengeteg embernek a kutyával való séta/túrázás az egyetlen, (ráadásul rendszeres) mozgásforma, ami hozzájárul az egészségmegőrzéshez mind fizikailag, mind az egész napos stressz levezetésével.
Éppen ezért egyetértek a kezdeményezéssel, mert
- a város nem csak figyelmen kívül figyelmen kívül hagyja a fent leírt fokozódó igényt, hanem még rosszabb helyzetet teremt
- a tiltással érintett szinte a város teljes területe, ezzel szemben nincs kijelölve sem elegendő számú (sűrűségű), sem elegendő MÉRETŰ, sem MINŐSÉGÉBEN megfelelő terület
- rendkívül túlzottnak tartom a büntetés mértékét.
Tisztelettel kérném, hogy ne csak a stadionokra és az uszodákra gondoljanak, ne csak a gyerekek mindennapi testnevelés órán való nyaggatását erőltessék, hanem biztosítsanak lehetőséget azokra a mozgásformákra, amit ÖRÖMMEL, ÖNKÉNT végeznek az emberek, és BÁRKI végezheti anyagi helyzettől függetlenül, sőt, a legkülönbözőbb betegségek mellett is!

(Szeged, 2016-11-21)

#20

Aláírom,mert a rendelet számomra is elfogadhatatlan,értelmetlen.

(Makó, 2016-11-21)

#21

egyetértek a petícióval

(Szeged, 2016-11-21)

#22

Egyet értek a peticioval.

(Szeged, 2016-11-21)

#23

Nem állatbarát

(Szeged, 2016-11-21)

#24

Imádom a kutyám. Neveltetés kérdése hogy viselkedik a kutya póráz nélkül. Akinek olyan a kutyusa és megfelelő intelligenciával rendelkezik a gazdi az úgy is pórázon tartja.

(Szeged, 2016-11-21)

#25

Egyetértek a petícióval!
A kutyafuttatók nagyon kicsik és kevés van belőle.
Szabad területek vannak kijelölve táblákkal, hogy hol NEM lehet kutyát sétáltatni.
Mi szeretnénk olyan táblákat kerítés nélkül, ahol lehet őket szabadon futtatni a városon belül is.

A kicsi kutyások nem tudnak hová menni, mert a kutyafuttatót és töltést elfoglalják a nagy kutyák.
Sajnos, vannak ellentétek a kutyák méretéből is.
Táblával szabályozható lehet a futtató és terek időbeosztása, ha valakinek gondot okoz a nagy vagy kis kutyus jelenléte.

Az hogy a bírság összege hatalmas és az átlag kereset 2x-e…
Gondolom, aki az összeget megszabta, nem a mi minimálbéres fizetésünkkel rendelkezik…
Büntetni a legkönnyebb!

(Szeged, 2016-11-21)

#26

Nem tartom elfogadhatónak a rendeletet. Nem történt egyeztetés az érintettekkel, ellehetetleníti az állattartók számára az állat egészségéhez elengedhetetlen futtatás lehetőségét. A Szegedi kutyafuttatók száma, mérete és minősége pedig a rendelet nélkül is elfogadhatatlan.

(Szeged , 2016-11-21)

#27

A bírság mértéke irreálisan magas,mindemellett nincsenek biztosítva a megfelelő kutyafuttató helyek.

(Szeged, 2016-11-21)

#28

nem tartom korrektnek a 150.000Ft büntetést és igenis legyen szabad tere a kutyának is!

(Szeged, 2016-11-21)

#29

Élhetőbb várost szeretnék a kutyások számára is.

(Szeged, 2016-11-21)

#31

Szegedi kutyatartóként, szegeden élő kutyásként fontosnak tartom az ezzel kapcsolatos szabályozásokat, ám a büntetés mértékét sokallom, illetve az egyeztetést az illetékes, minket képviselő szervekkel hiányolom. Továbbá keveslem a kutyafuttatásra kijelölt helyeket, illetőleg azok pontos jelölését, egyértelmű behatárolását.

(Szeged, 2016-11-21)

#32

Imádom a kutyámat, aki tud viselkedni. Szüksége van a kutyának a mozgásra amit, pórázon nem adhatok meg neki.

(Szeged, 2016-11-21)

#33

Felelős kutyatartó vagyok

(Algyő, 2016-11-21)

#34

Kazi Tímea

(Szeged, 2016-11-21)

#35

egyetértek

(Szeged, 2016-11-21)

#36

Egyetértek a leírtakkal.

(Szeged, 2016-11-21)

#38

Szerintem fontos, hogy a kutyak kellokepp kielvezhessek a setat, futkarozhassanak stby

(Szeged, 2016-11-21)

#39

Egyetértek az indítvánnyal.

(Szeged, 2016-11-21)

#41

Felelős állattartó vagyok, és élek a szabad vélemény nyilvánításom lehetőségével.

(Szeged, 2016-11-21)

#42

Kevés a kutyafuttató,nincsenek meg a feltételek a rendelet betartására

(Szeged, 2016-11-21)

#43

A kutyám családtag!

(Szeged, 2016-11-21)

#45

1. túlzottnak tartom a "bírság" összegét.
2. egyeztetések nélküli döntést nem lehet elfogadni.
3. és még sok más....

(Szeged, 2016-11-21)

#46

Felelős állattartóként felháborítónak tartom az önkormányzat rendeletét.Kemény büntetést ró ki ,az érintettek egyeztetése nélkül.Szabadon futtató hely a panel házak között nincs.Kistestű kutyát pedig a töltésre a hajléktalanok kóbórló kutyái közé biztos ,hogy nem viszem ki.

(Szeged, 2016-11-21)

#47

A rendelet ezen pontja nem oldja fel a kutyatartók és annak ellenzőinek konfliktusát, ellentétét. A bírságból befolyó összegeket biztosan nem újabb kutyafuttatók kialakítására költenék. Ezen mértékű bírság alaptalan és jogtalan. Egy-egy hajléktalan és több, akár falkába verődő kóbor kutya a töltésen akadályozza meg, veszélyezteti a többi ott sétáltató kutyás és futó testi épségét. Ezt is meg kellene oldani, erre is gondolni kellene nem csak bírságolni!

(Szeged, 2016-11-21)

#48

Egyetértek.

(Szeged , 2016-11-21)

#50

Mert nekem is van kutyám és szeretném ha lenne lehetőség kulturált körülmények között kutyázni

(Szeged, 2016-11-21)

#51

Szeretem a kutyámat.

(Szeé, 2016-11-21)

#53

Elfogadhatatlan a kritérium és a BÍRSÁG MÉRTÉKE!!!! HOL élnek a törvényt hozók alkotók??!!!

(Szeged , 2016-11-21)

#54

Kevés a zárt kutyafuttató, ahol a kisebb kutyákat is el lehet engedni. Sokan vannak, akik nem tudnak elmenni a kijelölt területig (idősek, rokkantak). Az ártérben nem mindenki meri elengedni a kutyáját, mert például félti a nagyobb kutyáktól, vagy nem tudja visszahívni, nem fogad szót a kutya. Az ártéri erdő teli van nyáron kullanccsal, szúnyoggal. Jó lenne, ha több zárt kutyafuttató lenne a városban.

(Szeged, 2016-11-21)

#55

Ez a szabályozás kirekesztő az egész kutyás társadalomra nézve!

(Gödöllő, 2016-11-21)

#56

Egyetértek az abban foglaltakkal.

(Szeged, 2016-11-21)

#57

Egyet értek a fenti kérelemmel.

(Szeged, 2016-11-21)

#58

Maga az elképzelés jó, mert valóban pórázon kell sétáltatni a nem kijelölt területen a kutyákat, de ez a bírság irreális összeget fogalmaz meg.

(Szeged, 2016-11-21)

#59

Nem korrekt. Ez megint csak pénz keresés.

(Budapest, 2016-11-21)

#60

Van kutyám és igyekszem megadni számára a megfelelő mozgás teret, szaladgálást, játékot a többi kutyával és ez pórázon nem megvalósítható.A kijelölt helyek tőlünk elég messze esnek, illetve nem viszem olyan helyre ahol nagy kutyák is vannak, pl körtöltés stb...

(Szeged, 2016-11-21)

#61

Hülyeségnem tartom

(Szeged, 2016-11-21)

#62

Nem tartom ésszerűnek a közgyűlésen elhangzott rendeletet ( "Aki ebet nem a Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlésének az állatok tartásáról szóló 30/2012. (X. 01.) önkormányzati rendeletének 2. sz. mellékletében megjelölt, az ebek szabadon futtatására kijelölt helyen futtatja, az a közösségi együttélés alapvető szabályaival ellentétes magatartást valósít meg és 150.000 Ft-ig terjedő közigazgatási bírsággal sújtható." ).
Elfogadhatatlannak tartom én is, pl. mivel a kutyám olyan mértékben be van tanítva hogy póráz nélkül tud jönni akár egy egész séta során láb mellett, és ha picit is engedném egy csöndesebb utcában, h fusson előre, akkor fizetnem kell 150 ezer ft-ot egy esetleges ellenőrzés folyamán?
Felháborít, h így rendelkeztek!
Több, szebb zöld parkot, fás-füves terek kiépítését szavazzák meg inkább, ill. a város tisztább kinézetét!
Szégyen, hogy mennyi sok szemét van az utcákon!!!Inkább a szemetelést büntessék! Mi pl. egy frekventáltabb téren lakunk, ahol a házunk előtt napi szinten van eldobálva cigis doboz, flakon, egyéb szemét!!! Napi szinten bosszant és fel kell szednem ,mert más nem teszi meg helyettem, ja és persze ez elviekben parkolóövezet. Ami annyit jelent, h vennem kell nekem is parkolószelvényt v bérletet az autómra, de a szemét nem tűnik el magától!!!!
A kutyám meg nem hiszem h bárkit bosszantana, ha éppen futkorászik előttem, ja és hozzáteszem, h első szóra be tudom hívni (behívás= a gazda a nevén szólítja az ebet, és az azonnal parancsszóra odamegy hozzá). Vagy netalántán senki nincs a közelünkben, úgy aztán semmi értelme nincs ennek a buta törvénykezésnek!!!!!!!!!!!!
Foglalkozzanak inkább a közbiztonsággal és a környezetvédelemmel többet!

(Szeged, 2016-11-21)

#63

Aláírom mert, 10m2-en nem tudják magukat kiszaladgálni

(Szeged, 2016-11-21)

#64

Ez nekem fontos

(Szeged, 2016-11-21)

#65

Túlzott mértékűnek találom a büntetési tételét, és azt, hogy egy békés, nyugodt kutyát miért kellene pórázon tartani. A kutyafuttatók szerintem méretük miatt alkalmatlanok az önfeledt futkározáshoz, és a számuk sem elegendő ennyi kutya számára. Én pl. még sosem tudtam bevinni, mert mindig foglalt volt.

(Szeged, 2016-11-21)

#66

Kutyatartóként főleg közepes termetű kutyatartóként jó párszor megszóltak azért mert elengedtem az amúgy jól nevelt kutyámat. Most sok dologra kitérhetnék ezzel kapcsolatban ami szerintem nem csak engem de másokat is bosszanthat, de most itt egy dologról van szó. Mégis hol engedjem el és fárasszam le a kutyámat? "Kutyafuttató" lenne ezen esetben a megoldás, de ez számunkra nem biztosított. Egy közepes termetű kutyát sajnos, egy pár méter szer pár méteres gödrös ketrecben egy paddal a közepén nem éppen ideális megoldás. Azért büntetni valakit, mert olyat követ el, ami elől védekezni sem tud eléggé gerinctelenség. A büntetés összegéről ne is beszéljünk ami irreális egy ilyen dologért. Gyönyörű városunknak vannak részei ahol a kutyatartás csak panelben, panelek között megoldható. Sajnos nem minden kutyatartó teheti meg hogy kertesházban éljen. Azonban nekik is jár a szabadság. Akkor biztosítsanak területet hozzá. Ne büntessenek azért, amiért nem mi tehetünk. A kutyáinknak is vannak szükségleteik!

(Szeged, 2016-11-21)

#67

Nekem is van kutyám és engem is érint. Több kutyafuttatóra lenne szükség.

(Szeged, 2016-11-21)

#68

Túl kevés a kutya futtató Szegeden! Valamikor muszáj mozogniuk mind a kissebb mind a nagyobb testű kutyáknak! Fenn áll a veszélye annak, hogy elhíznak... Sokan nem tudunk elmenni a város másik felébe a kutyánkkal!

(Szeged, 2016-11-21)

#69

Egyetértek a petícióval, mert a sebtében kijelölt futtatók és felszerelt tiltótáblák nem egy alapos döntés eredményei. A város ezen rendelettel csak tovább ássa a gödröt a kutyatartók és a kutyától tartók között, ahelyett hogy ezen nem kis létszámú csoporttal együtt kialakítaná a azt az élhető vidéki várost, ahol embernek és kutyának is van helye.

(Szeged, 2016-11-21)

#70

Nem értek egyet az új rendelettel.

(Szeged, 2016-11-21)

#71

Méltánytalan, nincs elég kijelölt kutyasétáltató hely, ezen felül nem vagyok hajlandó alsóbbrendűnek tekinteni magam csak azért, mert kutyám van és szeretem az állatokat!!!

(Szeged, 2016-11-21)

#73

A szófogadó kutyámmal szeretnék békésen sétálni.

(Szeged, 2016-11-21)

#74

Nem ertek egyet a buntetes mertekevel es a kijelolt futtatokkal.

(Szeged, 2016-11-21)

#75

Nagyon túlzás az ekkora büntetés!!!! Nézzük már meg hogy mennyit keresnek az emberek...

(Szeged, 2016-11-21)

#76

Szerintem sem reális ez a buntetés

(szeged, 2016-11-21)

#77

mert a törvényhozás egyoldalú nem egyeztetett velün felelős kutyatartókkal

(Szeged, 2016-11-22)

#78

Egyetértek, nincs elég kutyafuttató hely és irreálisan magas a büntetés

(Szeged, 2016-11-21)

#79

Kutyatartó lévén úgy gondolom, hogy ennyi szabadság jár a kedvenceinknek is...

(Szeged, 2016-11-22)

#80

Elfogadhatatlannak tartom, hogy egy kalap alá vesznek minden kutya-gazda párost. Amelyik kutyát a gazdája megfelelően tudja póráz nélkül kontrollálni, annak engedélyezzék a póráz nélküli sétáltatást közterületen.
Továbbá erősen eltúlzottnak tartom a büntetés összegét.

(Szeged, 2016-11-21)

#82

Nem értek egyet

(Szeged, 2016-11-21)

#83

Túlzottnak tartom a bírság összegét!

(Szeged, 2016-11-21)

#84

Egyetértek.

(Szeged, 2016-11-21)

#85

Mert ez baromsag! A nevelt, tanitott kutyaknak miert kell porazon setalni?

(Budapest, 2016-11-21)

#86

Kutyásként én is érintett vagyok

(Szeged, 2016-11-21)

#87

Egyetértek a kezdeményezéssel! Töröljék el!

(szeged, 2016-11-22)

#90

Nagyon sok időt és energiát fektettem a kutyáim nevelésébe! Városi környezetben pórázon nem lehet lemozgatni egy kutyát sem. Nem a póráz tartja vissza a kutyát, hanem a parancs!

(szeged, 2016-11-22)

#91

Így is sok kutyát hagynak magára,tesznek ki az út szélén, hagynak éhen halni,megfagyni. Ha túl sok szigorítás, még több ember akar majd megszabadulni addigi kedvencétől. Ha valamit újítani akar az Önkormányzat,akkor hozzon rendeletet a gyepmesteri telepek,azaz állati haláltáborok menhelyekké való alakításáról,hogy egyetlen hűséges kutyának se keljen megkapnia a halálos injekciót.Illetve legyen támogatptt az ivartalanítás.

(Szeged, 2016-11-21)

#95

Az eddig hatályos rendelkezések is megfelelően szigorúak voltak, csak senki nem foglalkozott a betartatásukkal.
A kutya tartását a helyi rendeleten kívül számtalan törvény és szabály korlátozza (Állatvédelmi törvény, társasházi törvény, KRESZ, állategészségügyi törvény, közterületre vonatkozó általános rendelkezések, köztisztasági szabályok, nyilvántartási kötelezettség, bizonyos fajtánál fegyvertartási szabályok a teljesség igénye nélkül), amik több helyen egymással ellentétes elvárásokat támaszt a kutyatartóval szemben!

A be nem tartásuk, a renitensek kiemelése nem a szabály-tisztelő kutyás közösség felelőssége!

A "nem kutyás" civil lakosság védelmében nem a szigorítás a megfelelő intézkedés, hanem a meglévő szabályok betartásának ellenőrzése és kikényszerítése.

Semmi foganatja a papírra vetett újabb, szigorúbb rendelkezésnek, ha a város bebizonyította, hogy nincs kapacitása sem a megfelelő tájékoztatásra, sem a megfelelő körülmények biztosítására, sem pedig a rendeletek számonkérésére!

(Szeged, 2016-11-23)

#98

Nálunk a kutya is családtag..

(Szeged , 2016-11-23)

#99

sokallom a a maximum bírságot nagyon sok.

(szeged, 2016-11-23)

#100

Nem értek egyet a képviseő testület minden tervezetével ebben az ügyben!

(Szeged Kiskundorozsma, 2016-11-23)

#101

Egy barátnőmnek segítek, és bár nincs kutyám, egyetértek a petícióval. :)

(Szeged, 2016-11-23)

#104

Előbb a feltételeket kellene megteremteni. csak utána büntetni. A zárt futtatók csak a nevében futtatók. Nem igazán alkalmas kutyák mozgásigényének kielégítésére.

(Szeged, 2016-11-21)

#105

Szeretném ha a kutyám szabadon játszhatna.Szófogadó,nem bánt senkit. Viszont ha már kutyafittatókra számüznek minket akkor az legyen normálisan kialakitott és elég nagy a mozgáshoz. Valamint ha ilyen döntést hoznak elötte kérhetnének véleményt a kutyatulajdonosoktól,hogy olyan megoldás szülessen ami nekünk is és a nem kutyatulajdonosoknak is jó.

(Szeged, 2016-11-24)

#106

Szerintem a nem veszélyes kutyáknak joguk van arra, hogy a téren futkározzanak és vidámak legyenek, és ne egy póráz végén kelljen a sétáltatást végig szenvedniük.

(Szeged, 2016-11-21)

#108

Felelős kutyatartóként a család legjobb rekreációs programja a kirándulás a kedvencünkkel. óriási sétákat teszünk télen-nyáron Szeged kül-és belterületén egyaránt! Nem szeretnénk ezeket az élményeket nélkülözni!

(Szeged, 2016-11-24)

#109

Mert ez úgy hülyeség ahogy van. Kutya és kutya között is óriási a különbség ahogy mi emberek se vagyunk egyformák.

(Szeged , 2016-11-24)

#110

Minden felelős gazda el tudja dönteni, hogy a kutyáját sétáltathatja-e póráz nélkül vagy sem! A mi kutyánk például el sem mozdul mellőlünk, a zebránál megáll, nagyon megbízható. Semmi okom rá, hogy pórázra tegyem!

(Szeged, 2016-11-24)

#111

Teljesen jogtalannak tartom, bár én betartom a szabályokat a konfliktus kerülése és a kutya védelmében. De ettől sokkal nagyobb, sokkal súlyosabb törvénytelenséget sem büntetnek így, ily módon! Nézzenek szét!

(Szeged, 2016-11-25)

#112

Kaziné Bába Edina

(Szeged, 2016-11-25)

#114

Aláírom mert nem ertek egyet a januári szabályzattal na és van egy országos törvény ami arrol szól hogy a behivhato és a jól nevelt kutyákat el lehet engedni a köztéren is...csak erről nincs szó...mostanság ‼ csak szajkozzak a porazzal való sétáltatást.

(szeged, 2016-11-26)

#119

Nevetséges, először megfelelő méretű futtatók kellenének, természetesen kutya mérettől függően külön-külön. A kedves döntés hozóknak meg ki kellene vinniük a családjukat az ártérre meg a töltésre, kullancs és szúnyog találkozóra!

(Szeged , 2016-12-01)

#128

Aláírom, mert jogtalannak tartom. Felelősségteljes állattartó tudja jól, hogy hol és hogyan sétáltathatja a kutyáját. Van ennél fontosabb dolog is, amiről törvénykezni kellene..

(Debrecen, 2016-12-04)

#133

Mert egyeztetések nélkül lépik át a kutyát tartók széles táborát!

(Szeged, 2016-12-11)

#136

A futtatok száma és a mérete sem teszi lehetővé ennek a rendeletnek a betartását. A töltés szinte alkalmatlan a póráz nélküli sétáltatásra mivel tele van kóbor kutyusokkal , hulladékkal és hajléktalanokkal(legalábbis a Rókusi része).
A pénzbüntetés mértéke is abszurd.
Az egész remek ötleten látszik, hogy olyanok találták ki akik nem élnek kutyussal és a kijelölt helyek körülményeit sem ismerik!

(Szeged, 2016-12-11)

#138

Több kutya futató kellene mert nálunk sincs a közelbe

(Szeged, 2016-12-12)

#140

Ez a szabályozás kutya ellenes.Hiszen minden sétáltatott eb alig várja, hogy szabadon futhasson, szaglászhasson, játszhasson. Ezeket pórázon nem igazán teheti.
Inkább az állatkínzók ellen kellene fellépni szigorú törvényekkel,pénzbüntetéssel!

(Szeged, 2016-12-13)

#141

...

(szeged, 2016-12-13)

#142

Ha utazom kutyával teszem. Ha ez így marad Szegedet nagy ívben elkerülöm!!! Igazán szomorú, hogy lassan bűncselekmény kutyásnak enni....

(Budapest, 2016-12-13)

#144

Aláírom, mert támogatom a szegedi kutyával élő embereket egy elfogadhatatlan, betarthatatlan, az alapvető emberi igényeket ignoráló rendelet elleni küzdelmükben.

(Budapest, 2016-12-13)

#151

Kőbánya önkormányzata pontosan ugyanígy, bármiféle egyeztetés nélkül tiltotta ki a pórázos kutyákat a parkok zöldjéről

(Budapest, 2016-12-14)

#155

Szuksegesnek tartom a modositast .

(Budapest, 2016-12-15)

#158

Utasítás helyett egyeztetést szeretnék!

(Szeged, 2017-01-03)