Tiltakozás a Gyurcsány Ferenc elleni koncepciós eljárás miatt

Quoted post


Vendég

#116

2011-09-13 21:17

69 éves nyugdíjas mérnök vagyok és 1990-től MSZP-re szavazó. Ami másfél éve Magyarországon történik az egy jóvátehetetlen tragédia és bennem nagyon sajnálom, de egyre nagyobb gyűlöletet kelt, amit az Orbán-banda művel. Ennél csak az nagyobb baj, hogy nincs olyan szalonképes ellenzék, amely képes lenne - remélem csak pillanatnyilag - ezt a szörnyű bandát leváltani. Vasvári lakosként szomorúan tapasztaltam, hogy az elmúlt 15 évben 2700 munkahely szűnt meg, mely időszakban V.Németh Zsolt volt végig polgármester és e nagyszerű sikeres tevékenységéért Orbántól vidékfejlesztési államtitkári poziciót kapott !!! Mind emellett ennél szörnyűbb, hogy a lakosság 70 %-os arányban választotta több alkalommal országgyűlési képviselőnek. Magyarországon óriási baj van a gondolkodásban, a hatalom elérte, hogy a munkaviszonyban állóknak nem lehet önálló véleménye és aki nem emberük, azoknak megszólalni életveszélyes. Ami pedig Gyurcsány Ferencet illeti, szomorú hogy Orbánnak 8 év alatt a kétszer elszenvedett veresége miatt sikerült a közvélemény előtt annyira lejáratni, hogy nagyon kevesen maradtunk, akik még ma is fenntartás nélkül becsüljük és még szeretjük is határozott kiállása alapján. Attól tartok, hogy ez a kontroll nélküli uralkodó banda arra is képes, hogy akár órákon belül alkot olyan jogszabályt, amellyel a volt miniszterelnök elítélhető lesz. Nagyon-nagyon szomorú vagyok, hogy ilyen gyalázatos légkörben kell élnem Magyarországon, de idős korom ellenére bízom az ország sorsának egy új vezetés által történő megváltoztatásában, amelyhez minden szerény lehetőségemmel és családom támogatásával szeretnék hozzájárulni. Nagyon szorítok Gyurcsány Ferencért, melyet a petíció aláírásával is megerősítettem.
Őszinte tisztelettel: Török Attila

Válaszok

Bámészkodó

#1268 Re:

2011-09-15 00:47:04

#116: -