Ötezer forintos vásárlási utalványt a Pennys hűségpontokért

KR

/ #41

2014-08-28 21:07

Hello mindenki! Én is a penny-nél dolgozom és szeretnék tiszta vizet önteni a pohárba. Szigorú utasítást kaptunk, hogy mindenkit fel kell írni előjegyzésbe, mert elégedetlen vásárló nem lehet. Folyamatosan jelenteni kell a központnak, hogy melyik figurából mennyit igényeltek a vásárlók, hogy le tudják gyártatni őket. Szept.3-ig minden nap írnunk kell a felmerülő igényeket. Nem jön meg egyszerre az összes plüss és mi sem tudjuk, hogy pontosan mikor kapunk belőle, de az első adag már megérkezett. Két napig telefonáltam, hogy értesítsem azokat akik azt a figurát íratták fel. Kérnék mindenkit, hogy szept.3-ig íratkozzon fel és legyen egy kicsit türelmesebb, hisz kötelességünk a figurák beérkezése után telefonálni / rejtett számon/. Mi ,dolgozók is alig várjuk, hogy ennek a cirkusznak vége legyen, de sajnálatunkra akár októberig is elhúzódhat. Megértem a felháborodását mindenkinek, hiszen egy-két kedves kolléga miatt mi nem is gyűjthettük a pontokat, pedig nekem is van gyerekem. De kérdem én: az korrekt a vásárlók részéről. hogy a mi anyánk csuklik folyamatosan? Mi csak dolgozók vagyunk, nem rajtunk kellene elverni a port.